© 2022 Türkiye Sigorta A.Ş.
Türkiye Sigorta’da kurumsal iletişim süreçlerini yönetirken temel aldığımız esaslar şunlardır:
Türkiye Sigorta’da Kurumsal İletişim Yönetimi süreçlerimizi şekillendiren yaklaşımın 5 temel başlığı şunlardır:
1. Özgünlük:
Kurumsal iletişim stratejimizin başarıya ulaşması için öncelikle Türkiye Sigorta’nın varlık sebebine, vizyon, misyon ve değerlerine uyumlu olması gerektiğinin bilinciyle gerek iletişim yönetimi süreçlerini gerekse kurumsal markamızı dış dünyaya tanıtan içerik ve kanalları, kurumumuzun farklılaştıran özgün karakterini yansıtacak yönde şekillendiririz.
2. Paydaşlık:
Paydaşlarımız, iletişim ve ilişki yönetimi faaliyetlerimizde doğrudan ya da dolaylı temasta bulunduğumuz; tek yönlü (kurum kaynaklı mesajların iletimi) ya da çift yönlü (ortak projeler, iş birlikleri, 3. taraf desteği, sponsorluklar vb.) iletişim ve ilişki içinde olduğumuz taraflardır.
İtibar yönetiminin öncelikli bir parçası olarak kapsayıcı bir yaklaşımla; tüm paydaş evrenimize ulaşabileceğimiz kanallarda proaktif olarak varlık göstermeye, paydaşlarımızla aramızda ‘çift yönlü-simetrik’ bir iletişim modeli oluşturmaya ve mevcut ekosistemimizi daha da büyütme yönünde ‘kazan-kazan’a dayalı, yenilikçi iş birliği projelerine imza atmaya önem veririz.
Söz konusu projelerin ‘sürdürülebilir’ bir yaklaşımla hayata geçirilmesi de bir diğer kritik noktadır.
3. İletişimde sürdürülebilirlik:
Başarılı bir iletişim yönetiminde, sürdürülebilirliğin temel kavramlardan biri olduğuna inanıyoruz.
Bu doğrultuda; ‘Sürdürülebilir İletişim’ çerçevesinde referans aldığımız 10 anahtar gösterge şunlardır:
4. 360 derece entegrasyon:
Sahip olduğumuz kurum içi ve dışını kapsayan geniş ekosistemde, hedef kitlemiz ve her bir paydaş grubumuz nezdinde en etkili ve erişim gücü yüksek olan iletişim kanalı ya da kanallarının (doğrudan temas, iç iletişim mecralarımız, geleneksel medyadaki haberlerimiz, reklamlarımız, web sitemiz, sosyal medya hesaplarımız, vb.) doğru tespit edilmesi ve doğru karmanın oluşturulması, iletişim çalışmalarımızın başarısı açısından önemlidir.
Türkiye Sigorta olarak sahip olduğumuz ulusal/bölgesel/yerel/uluslararası paydaşlarımıza ulaşacağımız kanalların her bir kitleye göre özelleştirilmesi; dolayısıyla iletişim kanal ve araçlarının çeşitlendirilmesi, hedeflerimize ulaşmada temel önceliğimizdir.
Bu doğrultuda, çeşitlendirilen iletişim kanallarının, kurumsal marka itibarımıza katkı sağlamayı hedefleyen ana stratejimiz ile uyumunu; aynı zamanda ortak bir iletişim tonu, dili ve mesaj bütünlüğüne sahip olacak şekilde, 360 derece bir bakış açısıyla yönetimini gözetiriz.
5. İlişki yönetimi:
Türkiye Sigorta’nın Kurumsal İletişim Yönetimi’nde; itibar algısının oluşturulması ve daha da önemlisi sürdürülebilmesi yönünde iletişimin başarısı kadar, ilişki başarısının da etken olduğunun bilinciyle hareket ederiz.
Bu çerçevede, özellikle birebir temas ile ulaşılması gereken paydaşlara yönelik olarak, ‘planlı ve gündemli’ ilişki yönetimi araçlarını da (ziyaret, birebir buluşma, özel gün kutlamaları, vb.) devreye alarak; iletişim çalışmalarının raporlandığı şekilde, ilişki yönetimi çalışmalarının da geri bildirim raporlaması ve takibini yaparız.
Türkiye Sigorta’da olarak benimsediğimiz ve içselleştirdiğimiz kurumsal iletişim politikamızın ana başlıkları şunlardır:
Türkiye Sigorta, size özel hizmetlerini geliştirmek üzere "Çerez" kullanmaktadır. Sitemizi ziyaret ederek çerez kullanımına onay vermiş olarak kabul edilirsiniz. Detaylı bilgi için Çerez Politikası sayfamızı inceleyebilirsiniz.
veya