© 2022 Türkiye Sigorta A.Ş.
Türkiye Sigorta'da işe alım politikaları; sektörde rekabet avantajı sağlamamızda katkı sağlayabilecek ve ileride kilit rollerde yer alabilecek potansiyelde olan yeni mezun ve tecrübeli adayların kuruma kazandırılması üzerine kurulmuştur.
İşe alım süreçlerimize dahil olan her aday, pozisyonun gerektirdiği nitelikler bazında farklılaştırılmış ve yapılandırılmış değerlendirme araçlarına dahil olmakta ve adayların doğru pozisyona yerleştirilmesi amaçlanmaktadır. Yetkinlik bazlı mülakatlarla beraber, teknik ve davranışsal yetkinlikleri ölçmeye yönelik farklı metotları da süreçlerimize katarak, objektif değerlendirme kriterlerinden ödün vermeden, eşitlik ilkesi doğrultusunda adaylarımızı değerlendirmeye her zaman önem vermekteyiz.
Şirketimizde, kariyer süreçlerinin en etkin şekilde yürütülebilmesi için yeni dünya ile entegre olarak oluşturduğumuz “Kariyer ve Yetenek Yönetimi Sistemi” kullanılmaktadır. Bu sistem ile kurum kültüründen beslenen, tüm çalışanların davranışsal ve teknik yetkinliklerinin ölçümlenebilir araçlar ile değerlendirildiği, potansiyel liderlerin belirlendiği ve sürekli gelişim odağı ile yeni hedefler belirleyen çalışan destekli bakış açısı benimsemekteyiz. Bu bakış açısı ile beceri ve yetkinlik bazlı kariyer haritalarını kullanarak çalışma arkadaşlarımızın yatay ve dikey hareket süreçlerinde en doğru pozisyonda konumlandırılmasını sağlıyor ve gelişim ihtiyaçlarına yönelik bireysel gelişim aksiyonları tasarlayarak her daim gelişimlerini takip ediyoruz. Yeni nesil performans sistemi ile konuşan modelimizle, potansiyel liderlerimizi yetenek ve yedekleme havuzunda değerlendiriyor, yönetim kadrolarımızı iç kaynaklar aracılığıyla tamamlıyoruz.
Türkiye Sigorta çalışanları olarak stratejik hedeflerimizi gerçekleştirmek adına, OKR (Objectives and Key Results) metodolojisini benimseyerek, performans yönetimi sistemini etkin bir şekilde kullanmaktayız. OKR metodolojisi, tüm çalışma arkadaşlarımızın güçlü yönlerini belirlemenin yanı sıra gelişime açık alanları da tanımlayarak kişisel ve profesyonel olarak büyümelerine katkı sağlamaktadır. Aynı zamanda örgütsel gelişimi desteklerken; etkili ve sürdürülebilir şekilde, hedeflerle uyumlu bir çerçeve sunuyor ve çalışanlarımızla birlikte belirlenen hedeflerimizi İnsan Kaynakları sistemimiz üzerinden online olarak takip ediyoruz.
Türkiye Sigorta Akademi olarak, şirketimizin strateji ve hedeflerine yönelik çalışanlarımızın ve iş ortaklarımızın kişisel, mesleki&teknik ve liderlik yetkinliklerini geliştirip, onları geleceğe taşıyacak çalışma kültürünü destekleyen gelişim çözümleri sunuyoruz.
Çalışma arkadaşlarımıza ve iş ortaklarımıza yapılan her türlü gelişim yatırımını önemsiyor ve Akademi çatısı altında gerçekleşecek olan eğitim ve gelişim faaliyetleri ile sigorta sektörünü ileriye taşıyacak yaklaşımımızla hareket ediyoruz.
“Sürdürülebilir gelişimle güçlü geleceğe” mottosundan yola çıkarak bizi geleceğe taşıyacak olan stratejilerimizin yön verdiği gelişim çözümleri ile insan kaynakları süreçlerimizi bütünleşik bir yapıda sunuyoruz. Yetkinlik gelişimini ve teknik öğrenmeyi sağlayarak, fark yaratan eğitim kaynaklarını etkin şekilde kullanıp tüm çalışanlarımıza ve iş ortaklarımıza ihtiyaç duydukları her alanda gelişim sağlıyoruz.
Türkiye Sigorta, size özel hizmetlerini geliştirmek üzere "Çerez" kullanmaktadır. Sitemizi ziyaret ederek çerez kullanımına onay vermiş olarak kabul edilirsiniz. Detaylı bilgi için Çerez Politikası sayfamızı inceleyebilirsiniz.
veya