EN
Online İşlemler

© 2022 Türkiye Sigorta A.Ş.

Elit Plus Kulüp

Elit Plus Kulüp

Emekliliğiniz için birikim yaparken bugünden hayatınızı kolaylaştıracak birçok avantajlı hizmet Elit Plus Kulüp’te sizleri bekliyor.

Elit Plus Kulüp’ün avantajlı dünyasından faydalanabilmeniz için Bireysel Emeklilik Sözleşmelerinize ait aylık toplam katkı payı tutarınızın minimum 3.000 TL olması veya toplam birikiminizin 250.000 TL ve üzeri olması gerekmektedir.

Katkı payı esas alınan sözleşmelerde son 12 aya ait ödenmemiş katkı payının bulunmaması gerekmektedir.

Elit Plus Kulüp Hizmetleri Nelerdir?

Diş Sağlığı

Türkiye’de geniş anlaşmalı network ile aşağıdaki hizmetlerin ilk seanslarından ücretsiz olarak faydalanabilirsiniz. Üyeler, sözleşmeleri boyunca yılda 1 (bir) kez aşağıdaki hizmetlerden faydalanabilirler.

  • Diş hekimi Muayenesi
  • Diş Röntgen Filmi (periapikal) (Tek diş için)
  • Detertraj (Diş Taşı Temizliği – Alt ve Üst çene)
Göz Sağlığı

Üye yılda bir kez ücretsiz olarak, göz muayenesi hizmetinden yararlanabilme hakkına sahiptir. Muayene dışındaki, göz sağlığına ilişkin tüm tetkik, tedavi ve ameliyatlarda %40’a varan indirim avantajına sahip olacaktır. Ayrıca anlaşmalı optik mağazalarında indirimli alışveriş imkânı sunulacaktır.

İndirimli Hobi Merkezleri

 Anlaşmalı hobi kurumlarında %30’a varan indirim avantajı sunulmaktadır.

  • Eğitim: Yabancı Dil Kursları, Pastacılık Kursu, Kurabiye Kursu, Çikolata Kursu, Fotoğraf Kursu, Bilgisayar Kursu
  • Sanat: El Sanatları, Ebru Kursu, Resim Kursu, Müzik Kursu, Seramik Kursu
  • Spor: Okçuluk, Koşu, Yüzme, Tenis, Binicilik
  • Sosyal Aktivite: Gezi & Seyahat, Sinema, Opera, ATV Turu, Paintball, Tiyatro.

Yukarıda belirtilen tüm hizmetlerin organizasyonu hizmet hattı tarafından yapılacak olup, hizmet bedelleri Üye tarafından karşılanacaktır.

*Yabancı dil kurslarında yılda 1 kez 1 saat ücretsiz deneme dersi imkânı sunulmaktadır.

Sağlıklı Beslenme & Psikolojik Destek
  • İlk seans ücretsiz,
  • Diğer Seanslarda, seans başına %30’a varan indirim
  • Türkiye’de geniş anlaşmalı kurum ağı bulunan, seçkin hastane & kliniklerinden hizmet alabilme imkânı
Medikal 2. Görüş

Her bir Üye’ye, ilk teşhisi koyulmuş olan medikal rahatsızlıklarda, alanında uzman olan ikinci bir doktorun görüşünün alınmasını sağlar. Bu hizmet başta Amerika olmak üzere, yurtdışındaki sağlık kuruluşlarından en iyi tetkik ve tedavi yöntemleri ile ilgili tıbbi görüş alma imkanını yılda 1 (bir) kez ücretsiz olarak sunmaktadır. Ayrıca bu merkezlerde tedavi olmak, Üyelere indirimli hizmet alma hakkı kazandırır.

Kapsam dâhilindeki kritik hastalıklar:

  • Belirli bir tedavi sürecinden geçmiş ileri evre Metastik Kanser

  • Organ Yetmezlikleri

  • Alzheimer, Parkinson
  • HIV Enfeksiyonları
  • Kardiyomyopatiler

  • Spinal Kord Tümörleri ve cerrahi/prosedürel işlem gerektiren durumlar

  • Multiple Skleroz (MS)
  • Kalp Kapak Hastalıkları
  • Pediatrik Nöroşirurjik durumlar
  • Pediatrik Kardiyak Hastalıklar
  • İnme – Felç
  • Kanser, Böbrek Yetmezliği

  • Körlük
İndirimli Sağlık Check up

Anlaşmalı kurumlarda; Doktor Muayene, Tüm abdomen USG, PA Akciğer Grafisi, EKG, Tam Kan Sayımı (18 parametre), SGOT, SGPT, Total Kolesterol, HDL Kolesterol, Trigliserit, BUN, Kreatinin, Açlık Kan Şekeri, Sedimantasyon, İdrar Tahlili paketi kapsamında check-up hizmeti, anlaşmalı kurumlarda %20’ye varan oranlarda indirimli olarak sağlanacaktır.

Medikal Asistans

Tıbbi Bilgi ve Danışma: Üye’nin karşılaştığı acil olan veya olmayan her türlü sağlık problemi ile ilgili olarak, medikal ekip tarafından bilgi verilir. Doktor, uzman doktor, diş hekimi, hastane, teşhis merkezleri, eczane ve nöbetçi eczane isimleri, adresleri ve telefon numaraları bildirilir. Karşılaşılan sağlık problemi konusunda alınması gereken önlemlerle ilgili tavsiyede bulunulur ancak tanı konmaz, ilaç önerilmez.

Kara ambulansı & Eve Doktor Gönderimi: Üye’nin, Dünya Sağlık Örgütü’nün tanımladığı kriterlere göre ani hastalığı veya yaralanması durumunda, hizmet sağlayıcı, Üye’yi kara ambulansı ile uygun en yakın şehir içi tıbbi merkeze nakli için gerekli giderler, yılda 3 defaya mahsus, olay başına 750 TL limit dahilinde karşılayacaktır.

Unutulmuş ilaçların gönderimi: Üye’nin yurt içi veya yurt dışı seyahati sırasında kullanımı zorunlu olan reçeteli ilaçlarını unutması ve bu ilaçları gittiği yerde temin edememesi durumunda yararlanmaktadır. Aile fertlerinin söz konusu ilaçları hizmet sağlayıcıya ulaştırılması durumunda, hizmet sağlayıcı 5kg’a kadar nakliye ücretini karşılayarak ilaçların teslimini sağlamaktadır.

Acil mesajların iletilmesi: Hizmet sağlayıcının müdahale ettiği medikal vakalarda, Üye’nin talebi doğrultusunda, ikametgâhındaki arkadaşları, iş çevresi ve akrabalarıyla karşılıklı olarak acil mesaj alışverişinde bulunmasını sağlamaktadır.

Sağlık Network İndirimi: Türkiye genelinde bulunan 2.000’nin üzerindeki anlaşmalı hastane, poliklinik, tıp merkezi, optik vb. kurumda yılda 1 defaya mahsus %20’ye varan indirimler sunulmaktadır. SGK’dan yararlanıldığı takdirde Asistans Firma indirimlerinden faydalanılamamaktadır.
Akaryakıt İndirimi

Anlaşmalı benzin istasyonlarında Benzin, Motorin ve LPG için indirim sunulacaktır.

Kombi Bakım

Kombi bakım hizmeti ücretsiz olarak yılda 1 kez ve Üye’nin ikametgâh adresinde bulunan 1 adet kombi için geçerlidir. Çalışır durumdaki ve garanti süresi bitmiş ev tipi kombiye yapılır. Kombi bakım hizmeti ücretsiz olarak yılda 1 kez Üye’nin poliçe adresinde bulunan 1 adet kombi için geçerlidir. Kombi bakım hizmeti konut tipi yoğuşmalı yoğuşmasız kombi cihazları için geçerlidir. Bunlar haricindeki bacalı, kazanlı kombiler; merkezi sistem ısıtmalar, şofbenler, vb. konut tipi cihazlar haricinde kalan cihazlara bakım işlemi uygulanmaz. Üye’nin konutunda birden fazla kombi olması durumunda, bir kombi ücretsiz bakım hizmetinden yararlanacak olup, diğer kombi için de bakım hizmetinin talep edilmesi durumunda hizmet indirimli sağlanacaktır. 10 yaş ve üzeri cihazlarda arıza durumunda parça tedariki problemi yaşanması öngörülen durumlarda bakım hizmeti sağlanamayabilir. Cihazın konumu nedeniyle servisin bakım hizmetini gerçekleştiremeyeceği durumlar (kilitli dolap, yükseklik, … vb.) Üye’ye bakım hizmeti verilmeyecektir. Randevu talebi sırasında cihazın markası, garanti ve mevcut arızanın olup olmadığı durumu, Asistans Firma çağrı merkezi tarafından sorulacak, Üye’nin hatalı ya da eksik bilgi vermesinden kaynaklı oluşabilecek memnuniyetsizlikten Asistans Firma sorumlu tutulamaz.

  • Filtre temizliği, yanma beki bakımı ve yanma ayarı yapılır.

48 saat öncesinden iptal bildirimi yapılmayan durumlarda Hizmetten Yararlanacak Müşteri hizmet hakkını kaybedecektir.

Ütü Hizmeti

Üyeler, yılda 5 parça ücretsiz olarak ütü hizmetinden yararlanma hakkına sahip olacaktır. Üye’nin 1 sene içinde alacağı ütü hizmeti bedeli 500 TL'yi geçemez.

Kuru Temizleme

Üyeler, yılda 5 parça ücretsiz olarak kuru temizleme hizmetinden yararlanma hakkına sahip olacaktır. Üye’nin 1 sene içinde alacağı kuru temizleme hizmet bedeli 500 TL'yi geçemez.

Rezervasyon Hizmetleri (indirimli)

Rezervasyon ve Destek Hizmetleri ile Üyelere aşağıdaki avantajlar sunulmaktadır.

İndirimli hizmetlerden faydalanmak için Müşteri İletişim Merkezimizin aranması şartı vardır ve bu hizmetlerin masrafları Üye tarafından sağlanacaktır.

  • 7/24 Turistik Bilgi Hattı
  • 7/24 Sağlık Kuruluşları Bilgi Hattı
  • Döviz Kurları Bilgi Hattı

  • Tercüme Organizasyonu
  • Kültürel Etkinlik Bilgi Hattı

  • Restoran ve Cafe Bilgi Hattı

  • Çiçek ve Meyve Sepeti Gönderileri
  • Otel Rezervasyon ve Paket Turlar
  • Araç Kiralama Hizmetleri
  • VIP Transfer / Motorlu Vale Hizmetleri
  • Kuru Temizleme

  • Evde Çocuk ve Yaşlı Bakımı
  • Araç Bakım İndirimi

  • Optik ve Optik Ürün Alımlarında Avantajlar
  • Çocuk Gelişim Programları

  • Sağlıklı Yaşam Programları
  • Çocuklara Yönelik Etkinlikler / Hafta sonu Etkinlikler

Konut Asistans

Konut Asistans Hizmeti ile Üyelere aşağıdaki hizmetler sunulmaktadır.

Konut Bilgi Hattı: Üye, Hizmet sağlayıcıyı arayarak ambulans, nöbetçi eczane, tesisatçı, araç kiralama şirketleri, beyaz eşya servisleri gibi çeşitli iş kollarına ait hizmet sağlayıcıların iletişim ve adres bilgilerine ulaşabilmektedir.

*Bu hizmetlerden yararlanılması halinde, oluşacak masrafların tamamı Üye tarafından ilgili iş koluna yapılacaktır.

Hizmet sağlayıcı bu tür hizmetlerin verilmesi için, yalnızca Üye ile iş kolunu buluşturacak, hizmetin ifası veya yanlış ifasından dolayı ortaya çıkacak olan hasar veya zarardan hiçbir şekilde sorumlu olmayacaktır.

Dahili Su Tesisatı: Üye’nin ikametgahındaki dahili temiz su tesisatında kırılma ve/veya patlama nedeniyle acil tamir gerektiren durumlarda hizmet sağlayıcı, bir tesisatçıyı Üye’nin ikametgâh adresine yönlendirerek standart malzeme ve işçilik masraflarını yılda bir defa 500 TL limit dahilinde üstlenmektedir. Belirtilen teminat limitini aşan masraflar, önceden onay alınması sureti ile Üye tarafından direkt ödenecektir.

*Konut içindeki sıhhi tesisat, musluk ve diğer donanıma bağlı olmayan her türlü elemanın tamiri; tesisat hasar veya kırılmasından kaynaklansa dahi her türlü ıslanma, kaçak, sızıntı ve benzerinden dolayı meydana gelen hasarın tazmin ve tamiri; sıhhi tesisata bağlı her türlü elektrikli ev eşyası, beyaz eşya, ısıtıcılar, filtrelerin tamir veya değişimi, sıhhi tesisat malzemesinin tamirinden doğan veya değişiminden doğan malzeme masrafları; konutun bulunduğu bina genelinde ve üçüncü şahıs konutlarına ait tesisat veya diğer donanım konut içinden geçse dahi tesisatın tamiri ve bu hasar nedeniyle oluşan hasarın tazmin ve tamiri; kanalizasyon / pis su tesisatlarının tıkanması veya tamiri kapsam dışıdır.

Dahili Elektrik Tesisatı: Üye’nin ikametgahındaki dahili elektrik tesisatında (elektrik sigortasından priz / elektrik anahtarlarına kadar) meydana gelen ve konuta elektriğin ulaşmasını engelleyecek problemlerde hizmet sağlayıcı, bir elektrikçiyi ikametgâh adresine yönlendirerek standart malzeme ve işçilik masraflarını yılda bir defa 500 TL limit dahilinde olmak üzere üstlenmektedir. Belirtilen teminat limitini aşan masraflar, önceden onay alınması sureti ile Üye tarafından direkt ödenecektir.

*Konut içindeki elektrik tesisatından yararlanılmasını sağlayan her türlü elemanların (lamba, duy, floresan, priz, elektrik düğmesi) tamiri; tesisat hasarından kaynaklansa dahi her türlü elektrikli ev aleti hasarının tazmin ve tamiri; tesisata bağlı her türlü elektrikli ev eşyası, beyaz eşya, ısıtıcılar, havalandırma tesisatı ve benzerinin tamiri veya voltaj alçalıp yükselmesinden doğan zararlarının tamiri; konutun bulunduğu bina genelinde ve üçüncü şahıs konutlarına ait tesisat veya diğer donanım konut içinden geçse dahi tesisatın tamiri ve bu hasar nedeniyle oluşan hasarın tazmin ve tamiri kapsam dışıdır.

Cam İşleri: Üye’nin ikametgahındaki dış yüzey/cephe camlarının herhangi bir sebeple kırılması durumunda hizmet sağlayıcı, bir camcıyı ikametgâh adresine yönlendirerek standart malzeme ve işçilik masraflarını yılda bir defa kadar olay basına 500 TL limit dahilinde üstlenmektedir. Belirtilen teminat limitini aşan masraflar, önceden onay alınması sureti ile Üye’nin tarafından direkt ödenecektir.

Çilingir: Üye’nin ikametgahına ait anahtarın kaybedilmesi, unutulması, kazaen veya hırsızlık neticesinde hasarı gibi durumlarda konuta girilebilmesi için hizmet sağlayıcı, bir çilingiri Üye’nin ikametgâh adresine yönlendirerek standart malzeme ve işçilik masraflarını yılda bir defa 500 TL limit dahilinde üstlenmektedir.

Belirtilen teminat limitini aşan masraflar, önceden onay alınması sureti ile Üye tarafından direkt ödenecektir.

*Ek anahtar yaptırılması, kilit değiştirilmesi sonucu oluşacak malzeme masrafları kapsam dışıdır.

Konutun Korunması ve Gözetimi: Üye’nin ikametgahında yangın veya su basması sonucunda ikamet etmeyi engelleyecek düzeyde hasar meydana gelirse hizmet sağlayıcı, konutun hırsızlıktan korunması için yılda 1 defaya mahsus ve azami 3 saatle sınırlı olmak üzere koruma görevlisi veya gece bekçisi temin ederek maliyetini karşılamaktadır.

Profesyonel Ev Destek Hizmetleri: Acil konut hizmetlerinin haricinde Üye’nin ikametgahı ile ilgili hizmet ve tamir taleplerinde hizmet sağlayıcı, gerekli teknik bilgiye sahip profesyonel ekibi yönlendirerek ilgili organizasyonu sağlayacaktır.

Profesyonel Ev Destek Hizmetleri kapsamında verilen hizmetlere ilişkin tüm maliyetler, Üye tarafından ilgili iş koluna yapılmaktadır.

  • Su, sıhhi tesisat, kalorifer işleri (doğalgaz tesisatı hariç)
  • Fayans, kalebodur
  • Elektrik, cam
  • Çelik, ahşap, PVC kapı-pencere-doğrama tamir işleri
  • Sıva, boya, alçıpan, kartonpiyer isleri, yer döşeme ahşap işleri (parke, halıflex, mineflo vb.)
  • Tavan kaplama, asma tavan

İkametgâha Öngörülmeyen Dönüş Organizasyonu:

  • Birinci Derece Akrabanın Vefatı Durumunda: Üye’nin, ikamet ilinde yaşayan birinci derece aile mensubunun vefatı nedeniyle seyahatini yarıda kesmek zorunda kalmasını ifade eder. Böyle bir durumda hizmet sağlayıcı, Üye’nin ikametgahına dönüşünü ekonomi sınıfı uçak bileti veya otobüs biletini (500 km ve altındaki mesafeler için otobüs, 500 km üzeri mesafeler için uçak bileti) karşılayacaktır. Bu teminattan Üye’nin seyahat için kullanmış olduğu asıl taşıma araç/araçlarını kullanamıyorsa yararlanılabilmektedir. Üye, ikametgaha dönüş sonrasında vefatı evrak ile belgelemelidir.
  • Daimî İkametgâhta Meydana Gelen Bir Hasar Durumunda: Üye’nin ikametgahının hırsızlık, yangın veya patlama nedeniyle oturulmaz hale gelmesi sebebiyle, evinde bulunması gerektiği durumları ifade etmektedir. Böyle bir durumda hizmet sağlayıcı, Üye’nin ikametgahına dönüşünü ekonomi sınıfı uçak bileti veya otobüs biletini (500 km ve altındaki mesafeler için otobüs, 500 km üzeri mesafeler için uçak bileti) karşılayacaktır. Üye’nin teminattan yararlanabilmesi için, olayın gerçekleştiğini gösteren resmi makamlardan alınmış bir belgeyi (itfaiye raporu, polis raporu, vb.) hizmet sağlayıcıya ibraz etmesi gereklidir.
  • Tıbbi Nakil (Kara Ambulansı) / Konuta Doktor Gönderimi: Üye’nin ya da aile bireyinin Türkiye'deki ikametgahında Dünya Sağlık Örgütü'nün tanımladığı kriterlere göre ani hastalığı veya yaralanması durumunda, hizmet sağlayıcı medikal ekibi tarafından kara ambulansı ile uygun olan en yakın tıbbi merkeze nakli sağlanır ve gerekli tüm giderler yılda bir defa 500 TL limit dahilinde karşılanır.

Yılda toplam 1 defa 500 TL limit dahilinde ücretsiz olarak konuta doktor gönderimi sağlanmaktadır. Konuta doktor gönderilmesi için tedavi eden doktor tarafından düzenlenmiş olan “gereklilik raporunun hizmet sağlayıcıya ibraz edilmesi gerekmektedir. Konuta doktor gönderimi teminatı kapsamında limit aşımı olursa, aşan meblağ Üye tarafından karşılanacaktır.

*Hizmet sağlayıcı Medikal Ekibi ve tedavi eden hekim, Üye’nin sağlık durumunun, normal bir yolcu gibi nakline müsait olup olmadığını ya da başka ilave düzenlemelerin gerekli olup olmadığını; bedensel zarar ya da hastalığa uygun nakil aracını kişinin tedavisinden sorumlu olan doktorun yazılı raporu doğrultusunda o belirleyeceklerdir.

Yazılı raporun temin edilmesi ve hizmet sağlayıcıya ulaştırılması, Üye’nin sorumluluğundadır.

**Kara ambulansı hizmetinde hizmet sağlayıcıdan bağımsız yapılan organizasyonlar hizmet sağlayıcı tarafından ödenmemektedir. İlgili organizasyon mutlaka hizmet sağlayıcı tarafından gerçekleştirilmiş olmalıdır.

Araç Asistans

Yol Yardım hizmetleri hususi kullanıma mahsus binek araçlarda geçerlidir.

7/24 Araç Bilgi Hattı: Araç bilgi hattı kapsamında Üye’nin Türkiye'deki tüm yetkili servis noktaları, tamirhaneler, servis istasyonları, lastik bayileri, benzinciler veya çekici firmalarına dair bilgi veya iletişim numaralarını alabilir.

*Bu hizmetlerden yararlanılması halinde, oluşacak masrafların tamamı Üye tarafından ilgili iş koluna yapılacaktır.

Hizmet sağlayıcı, bu tür hizmetlerin verilmesi için, yalnızca Üye ile iş kolunu buluşturacak, hizmetin ifası veya yanlış ifasından dolayı ortaya çıkacak olan hasar veya zarardan hiçbir şekilde sorumlu olmayacaktır.

Kaza veya Arıza Durumunda Çekme: Üye’ye ait aracın arıza ya da arıza nedeni ile hareketsiz kalması durumunda hizmet sağlayıcı, aracı en yakın yetkili veya özel servise yılda bir defaya mahsus olmak üzere olay basına 500 TL limit dahilinde çekimini gerçekleştirmektedir. Aracın çekilmesi nedeni ile oluşacak maliyetin çekme teminatına ilişkin limitin üzerine kalması durumunda Üye’ye oluşacak fark ödemesine ilişkin bilgi verilmektedir. Üye’nin ön ödeme onayına istinaden çekim işlemi yapılmaktadır.

Garanti süresi devam etmekte olan veya uzatılmış garantisi bulunan araçlarda Üye, öncelikle aracın yetkili servise çekilmesi için yönlendirilmektedir. Aracın hareketsiz bulunduğu yerde yol kenarında onarılabilmesi için ilgili markanın yol yardım aracının 50 km limit dahilindeki yol servis ücreti ve 1 saatlik servis işçilik bedeli hizmet sağlayıcı tarafından karşılanmaktadır. Oluşabilecek tüm yedek parça maliyetleri Üye tarafından ödenecektir. Çekme veya yol kenarında onarım hizmetlerinin hangisinden yararlanacağına Üye kendisi karar verir. Bu iki hizmetten sadece bir tanesinin maliyeti hizmet sağlayıcı tarafından karşılanmaktadır.

Arıza durumunda 10 yaş üzeri araçlar kapsam dışıdır. 10 yaş ve 10 yaş altı araçların arızası durumunda yılda bir defa çekme hizmeti verilmektedir. Aracın yürümesine engel olmayan mekanik ve/veya elektrik arızaları kapsam dışıdır.

Aracın Vinçle Kurtarılması: Üye seyir halinde iken Karayolları Trafik Kanunu'nda belirtilen karayolları tanımına uygun yollarda devrilmesi, şarampole yuvarlanması nedeni ile hareketsiz kalması ve kurtarmanın mümkün olması durumunda, aracın kurtarılması ve yoluna devam edebilmesi için uygun bir yere konulmasını yılda bir defa olmak üzere olay basına 1.500 TL limit dahilinde sağlamaktadır. Kurtarma sadece kaza durumunda sağlanmaktadır.

Limit aşımı olması durumunda Üye’nin ön onayı alınarak kurtarma işlemi yapılmaktadır ve Üye, oluşan fark bedelini kurtarıcıya ödemektedir.

Lastik Değişimi: Üye’ye ait aracın üzerindeki lastiklerden birinin / en az ikisinin kullanılamaz hale gelmesi durumunda hizmet sağlayıcı, Üye’nin talebine istinaden vaka yerine ekip yönlendirerek araç lastiğinin değişimini gerçekleştirmektedir. Üye’ye ait araçta yedek lastik olmaması veya lastiğin onarılmasını gerektirecek durumlarda ise araç en yakın servise veya lastikçiye yılda bir defa olmak üzere 1.000 TL limit dahilinde hizmet sağlayıcı tarafından çekilmektedir.

*Ancak tüm parça ve lastik bedelleri Üye tarafından karşılanacaktır.

Aracın Kaza Geçirmesi ya da Arızası Durumunda Konaklama veya Seyahat: Aracın kaza geçirmesi veya arızalanması nedeni ile “konaklama” veya “seyahat” teminatlarının sadece bir tanesinden yararlanılabilmektedir. Her iki teminattan aynı anda yararlanılamamaktadır.

Konaklama: Üye’nin ikamet ili dışında gerçekleşen bir kaza ya da arıza sonucu aracın onarımının 48 saatten fazla olması durumunda teminattan yararlanılmaktadır.

Üye’nin kaza veya arızanın meydana geldiği ilde konaklamayı tercih etmesi, ulaşım sağlanamaması, hava veya yol koşullarının uygun olmaması gibi durumlarda hizmet sağlayıcı, kaza veya arızanın meydana geldiği bölgede araçta yolculuk eden azami 5 kişi için ve kişi basına günlük 200 TL limit dahilinde birbirini takip eden azami 3 gece olmak üzere (oda ve kahvaltı) 3 veya 4 yıldızlı bir otelde konaklamasını karşılamaktadır.

Seyahat: Üye’nin ikamet ili dışında gerçeklesen bir kaza veya arıza sonucu aracının 48 saatten fazla hareketsiz kalması durumunda seyahat teminatından yararlanabilmektedir.

Üye’nin seyahatini tamamlanması için gerekli organizasyon hizmet sağlayıcı tarafından organize edilerek ulaşım masrafları belirli limitler dahilinde karışlanmaktadır. Hizmet sağlayıcı ulaşım yönteminin belirlenmesinde aşağıdaki şartları referans almaktadır:

Otobüs Bileti: 500 km'nin altında kalan mesafeler için tek yön bilet,

Uçak Bileti: Gidiş ve varış şehrinde havaalanı var ise 500 km'yi aşan mesafeler için ekonomi sınıfı tek yön uçak bileti.

İkame Araç: Araç kazayı ya da arızayı izleyen 48 saatten daha uzun süre tamir edilmemiş ise Üye’nin seyahate devam etmek veya daimî ikametgahına dönebilmek için uygun bir araç kiralamak isterse hizmet sağlayıcı, Üye’ye yılda maksimum 3 defaya kadar, azami 3 gün ile sınırlı olmak sureti ile olay basına azami 500 TL limit dahilinde ekonomi sınıfı ikame araç bedeli ödeyecektir.

Üye’nin ikametgahına geri dönmesi için seyahat ve kiralık araç teminatlarından aynı anda yararlanılamaz.

Yakıt Yardım: Üye’ye ait aracın yakıtının bitmesi durumunda hizmet sağlayıcı, aracın en yakın benzinciye çekimini yılda azami 1 defa olmak üzere 500 TL limit dahilinde gerçekleştirecektir.

Aracın Emanet ve Muhafazası: Üye’ye ait aracın arıza veya kaza sonrasında hareketsiz kalması veya çalınması durumunda, aracın tamirinin tamamlanması veya bulunması sonrasında hizmet sağlayıcı aracın emanet ve muhafazasını azami 3 güne kadar sağlamaktadır.

Yol Kenarında Onarım: Aracın arıza nedeni ile hareket edememesi durumunda hizmet sağlayıcı yılda bir defa 1.000 TL limitle, Üye’ye ait aracın yol kenarında onarımı için ilgili aracın yetkili servislerinin bu hizmeti sağlayabilecek teknik koşullara sahip olması şartıyla gerekli organizasyonu yapmaktadır. Aracın hareketsiz bulunduğu yerde yol kenarında onarılabilmesi için ilgili markanın yol yardım aracının 50 km limit dahilindeki yol servis ücreti ve 1 saatlik servis işçilik bedeli hizmet sağlayıcı tarafından karşılanmaktadır.

Araç Muayene Organizasyonu: Üye’ye ait aracın muayene işleminin ücretli organizasyonudur ve hizmet sadece İstanbul il sınırları içerisinde sağlanmaktadır. Üye’nin hizmet sağlayıcının yönlendirdiği temsilciye vekalet vermesi gerekmektedir.

Araç Muayenesi için gerekli belgeler:

  • Üye’ye ait aracın ruhsatı
  • Trafik sigortası
  • Geçmiş yıllara ait vergi makbuzları
  • Egzoz emisyon ölçüm pulu
  • Hizmetin sunulacağı adres
  • Üye’ye acil durumda ulaşılabilecek telefon numaraları
  • İşlemin yapılabilmesi için noterden alınan vekaletname / yetkilendirme

Muayene oluşabilecek ek tutarlar gibi eksikliklerin olması durumunda Üye, ilgili maliyetleri temsilciye ödemek şartıyla hizmetten yararlanır. Üye’nin, bu masrafları ödemeyi reddetmesi halinde araç muayene hizmeti verilmemektedir. (Muayene esnasında tespit edilen vergi borcu, egzoz emisyon ölçüm pulu veya trafik sigortası eksiği vb.)

*Temsilciye vekalet verilmesi nedeni ile oluşacak masraflar Üye’ye aittir.

**Üye’ye ait aracın muayene işleminin yapılması için Üye’nin verdiği adrese giderken hizmet iptal edilirse Üye, temsilcinin yol ücretini karşılamalıdır.

Araç muayene hizmeti iki ayrı alternatif ile Üye’ye sunulmaktadır:

  • Aracın Üye’nin belirlediği adresten alınarak muayene sonrasında adrese teslimi
  • Üye ile hizmet sağlayıcı çalışanının muayene istasyonunda randevu günü ve saatinde bir araya gelmesi ve sonrasında aracın Üye’ye teslimi

Üye tarafından beklenilen gün ve saatte temsilci, aracı teslim alacağı önceden belirlenmiş adreste hazır bulunur.

Araçta gerekli kontrolleri yapar. Üye’yi meydana bırakılan değerli eşyalar konusunda uyarır. Temsilci, aracı teslim almadan evvel aracın varsa mevcut hasar durumu ile ilgili bir ön ekspertiz yapar. Bulunan hasarlar, teslimat formuna işlenerek araç içinde mevcut kıymetli eşyalarla birlikte Üye’ye imzalatılır.

Temsilci önceden belirtilen saat ve tarihte aracın teslim alınacağı adreste hazır bulunmalı ve Üye’ye belirtilen saatte aracı teslim etmelidir. Gitmeme veya trafiğin yoğun olması, muayene işleminin uzaması, kaza ve arıza gibi koşulların dışında oluşan keyfi gecikmelerden kaynaklanan zararlardan temsilci sorumludur.

Hizmet bitiminde temsilci, Üye’ye aracı teslim eder ve aracın bırakıldığı saati, hizmet öncesi doldurulmuş olan araç teslim formuna kayıt eder. Taraflar karşılıklı olarak hasarsız teslim ibaresi ile birlikte formu imzaladıktan sonra birer nüshasını muhafaza eder.

Aracın bakım eksikliği veya herhangi bir başka nedenle araç muayene onayı için yetersiz bulunması halinde, temsilcinin ve hizmet sağlayıcının hiçbir sorumluluğu yoktur.

Yaşam Destek

Yaşam Destek Hizmeti ile Üyelere aşağıdaki hizmetler sunulmaktadır.

VEFAT DESTEK:

Cenaze İşlemleri ve Cenaze Nakli (Yurtiçi 2.500 TL- Yurtdışı 1.500 Euro)

Aile Bireylerinin Geri Dönüşü (Yurtiçi 2.500 TL- Yurtdışı 1.500 Euro)

Psikolojik Destek (Toplam 5 seans, seans başına maksimum 300 TL ve toplamda 1.500 TL limit)

Vefat Danışma Hizmeti (Yılda 1 kere 500 TL)

SÜREKLİ SAKATLIK DESTEK:

Evde Bakım Hizmeti (10 saat ile sınırlı olmak üzere, saat başı 100 TL ve toplamda 1.000 TL limit)

Psikolojik Destek (Toplam 5 seans, seans başına maksimum 300 TL ve toplamda 1.500 TL limit)

Fizik Tedavi (10 seans, seans başı 250 TL ve toplamda 2.500 TL limit)

Tıbbi Nakil (Yılda 3 Kere vaka başına 500 TL)

Sürekli Sakatlık Danışmanlık Hizmeti (Yılda 1 kere 500 TL

YATARAK TEDAVİ DESTEK TEMİNATI:

Tıbbi Nakil (Yılda 3 kere vaka başına 500 TL)

Evde Bakım Hizmeti (10 saat ile sınırlı olmak üzere, saat başı 100 TL ve toplamda 1.000 TL limit)

Halı Yıkama

Her bir Üye yılda 1 (bir) kez 6 metrekare ücretsiz halı yıkama hakkına sahiptir. Ücretsiz yıkama yapılacak halı cinsi makine halısı olmalıdır. Halı cinsi shaggy, yün, el dokuma, ipek ve burada belirtilmeyen ancak makine cinsi halı dışında kalan tüm talepler indirimli olarak karşılanacaktır. Ücretsiz ve indirimli halı yıkama hizmeti ikamet adresinde bulunan halılar için ve Üye’nin poliçede belirttiği adresinden/adresine teslimatta geçerlidir.

Klima Bakım

Klima bakım hizmeti ücretsiz olarak yılda 1 kez ve Üye’nin ikamet adresinde bulunan 1 adet klima için geçerli olacaktır. Klima bakım hizmeti garanti süresi bitmiş ve çalışır durumdaki ev/salon tipi klimalar için geçerli olup, bakımda aşağıdaki işlemler yer alır. Klima bakım hizmeti ücretsiz olarak yılda 1 kez ve Üye’nin poliçe adresinde bulunan 1 adet klima için geçerlidir. Klima bakım hizmeti cihazın kapak ünitesi açılarak yapılmaktadır, cihazın komple sökülüp yıkanması işlemini kapsamaktadır. Klima bakım hizmeti; mobil, duvar tipi, salon tipi klimalarda geçerlidir. Çalışmayan, kırık, demontene, sanayi tipi cihazlara bakım hizmeti verilmez. Randevu talebi sırasında cihazın markası, garanti ve mevcut arızanın olup olmadığı durumu, Asistans Firma çağrı merkezi tarafından sorulacak, Üye’nin hatalı ya da eksik bilgi vermesinden kaynaklı oluşabilecek memnuniyetsizlikten Asistans Firma sorumlu tutulamaz.

  • Filtre temizliği, ısıtma ve soğutma işlemini yapabilme kabiliyeti ölçümü yapılır.

48 saat öncesinden iptal bildirimi yapılmayan durumlarda Hizmetten Yararlanacak Müşteri hizmet hakkını kaybedecektir.

Mobil Uygulamayı İndir

Mobil Uygulamayı İndir

Online İşlemler

veya

Emeklilik İşlemleri

Mobil Uygulamayı İndir

veya

Emeklilik > Kurumsal

Emeklilik - İş Ortakları

Sigorta İşlemleri

Uygulamayı İndir

veya

Sigorta > İş Ortakları