EN
Online İşlemler

© 2022 Türkiye Sigorta A.Ş.

İyi Günde Hayat Sigortası

Belirsizliklere karşı hayatınızın güvencesi Türkiye Hayat Emeklilik Gücüyle Yanınızda!

Her duruma karşı sizin ve sevdiklerinizin geleceği zengin teminatlı İyi Günde Hayat Sigorta ile güvencemiz altında.

Kimler Poliçe Yaptırabilir?

18-60 arasındaki tüm müşterilerimiz İyi Günde Hayat Sigortası ürünümüzden yararlanabilirler.

Teminatlar Nelerdir?

Ürünün ana teminatı Vefat teminatıdır. Bunun yanında Kaza Sonucu Tam veya Kısmi Daimî Maluliyet, Hastalık Sonucu Tam veya Kısmi Daimî Maluliyet, Tehlikeli Hastalıklar (*9 hastalık) ve Kaza sonucu Vefat teminatlarını da kapsamaktadır.

*Bu teminat Kalp krizi, inme, kanser, By-Pass, böbrek yetmezliği, MS, Majör Organ Transplantasyonu, kol ve bacak kaybı ve büyük yanıkları içermektedir.

İyi Günde Hayat Sigortası Teminat Paketleri Nelerdir?

İyi Günde Hayat Sigortası 5 farklı asistans hizmet grubu ile birlikte sunulmakta olan, prim ve teminat tutarları sabit paket şeklinde sunulan bir üründür. Ürün paket isimleri ve detayları aşağıda sunulmaktadır:

  • İyi Günde Evim
  • İyi Günde Arabam
  • İyi Günde Sağlığım
  • İyi Günde VIP
  • İyi Günde Dört Dörtlük
İyi Günde Hayat Sigortası- Evim, Arabam ve Sağlığım Asistans Hizmet Paketleri
TeminatlarPaket 1Paket 2Paket 3Paket 4Paket 5Paket 6Paket 7Paket 8Paket 9Paket 10Paket 11Paket 12
Vefat₺1.250₺2.500₺5.000₺7.500₺15.000₺25.000₺50.000₺100.000₺200.000₺300.000₺500.000₺700.000
Tehlikeli Hastalıklar₺1.250₺2.500₺5.000₺7.500₺15.000₺25.000₺50.000₺100.000₺200.000₺300.000₺500.000₺700.000
Kaza Sonucu Vefat₺1.250₺2.500₺5.000₺7.500₺15.000₺25.000₺50.000₺100.000₺200.000₺300.000₺500.000₺700.000
Kaza Sonucu Tam veya Kısmi Daimî Maluliyet₺1.250₺2.500₺5.000₺7.500₺15.000₺25.000₺50.000₺100.000₺200.000₺300.000₺500.000₺700.000
Hastalık Sonucu Tam veya Kısmi Daimî Maluliyet₺1.250₺2.500₺5.000₺7.500₺15.000₺25.000₺50.000₺100.000₺200.000₺300.000₺500.000₺700.000
Ek Fayda HizmetleriEVİM ASİSTANS HİZMETLERİ
ya da
ARABAM ASİSTANS HİZMETLERİ
ya da
SAĞLIĞIM ASİSTANS HİZMETLERİ
TOPLAM PRİM125₺250₺500₺750₺1.500₺2.500₺5.000₺10.000₺20.000₺30.000₺50.000₺70.000₺
İyi Günde Hayat Sigortası- VIP Asistans Hizmetleri
TeminatlarPaket 1Paket 2Paket 3Paket 4Paket 5Paket 6Paket 7
Vefat₺25.000₺50.000₺100.000₺200.000₺300.000₺500.000₺700.000
Tehlikeli Hastalıklar₺25.000₺50.000₺100.000₺200.000₺300.000₺500.000₺700.000
Kaza Sonucu Vefat₺25.000₺50.000₺100.000₺200.000₺300.000₺500.000₺700.000
Kaza Sonucu Tam veya Kısmi Daimî Maluliyet₺25.000₺50.000₺100.000₺200.000₺300.000₺500.000₺700.000
Hastalık Sonucu Tam veya Kısmi Daimî Maluliyet₺25.000₺50.000₺100.000₺200.000₺300.000₺500.000₺700.000
Ek Fayda HizmetleriVIP Asistans Hizmetleri
TOPLAM PRİM2.500₺5.000₺10.000₺20.000₺30.000₺20.000₺70.000₺
İYİ GÜNDE HAYAT- DÖRT DÖRTLÜK
TeminatlarPaket 1Paket 2Paket 3Paket 4Paket 5Paket 6Paket 7Paket 8
Vefat7501.0001.2502.0002.5003.0005.0007.500
Tehlikeli Hastalıklar7501.0001.2502.0002.5003.0005.0007.500
Kaza Sonucu Vefat7501.0001.2502.0002.5003.0005.0007.500
Kaza Sonucu Tam veya Kısmi Daimî Maluliyet7501.0001.2502.0002.5003.0005.0007.500
Hastalık Sonucu Tam veya Kısmi Daimî Maluliyet7501.0001.2502.0002.5003.0005.0007.500
Ek Fayda HizmetleriDört Dörtlük Asistans Hizmetleri
TOPLAM PRİM75100125200250300500750

Sigorta Süresi Nedir?

Sigorta süresi 1 yıldır. Üründe yenileme özelliği mevcuttur.

Prim Tutarı ve Prim Ödeme Şekli Nedir?

Primler, teminat tutarına göre sabitlenmiştir. Yaşa ya da cinsiyete göre değişkenlik göstermemektedir.

Yıllık prim, peşin veya taksitli (3,6,9 taksit) olarak ödenebilir.

Gelir vergisi avantajı var mı?

Ödediğiniz primin tamamını; primi ödediğiniz ayda elde ettiğiniz ücretin %15'ini ve asgari brüt ücretin yıllık tutarını geçmemek koşuluyla içinde bulunduğunuz aydaki vergi diliminize göre %15 ile %40 arasında değişen oranlarda gelir vergisi matrahınızdan indirebilirsiniz.

İYİ GÜNDE HAYAT SİGORTASI EK FAYDA PAKETLERİ

ARABAM ASİSTANS HİZMETLERİ

Akaryakıt İndirimi

Anlaşmalı benzin istasyonlarında Benzin, Motorin ve LPG için indirim sunulacaktır.

Araç Bakım

Sigortalılar yılda 1 kez ücretsiz olarak, Rot balans ve Araç Check-up hizmetlerinden faydalanacaktır.

Rot Balans Hizmeti: Yılda maksimum 4 lastik için yaptırılabilir.

Araç Check-up: Yılda 1 defa ücretsiz olarak, araçta bulunan fren sistemi, lastikler, motor, ateşleme sistemi, cam suyu & yağ kontrolü, soğutma sistemi, debriyaj, vites kutusu, yakıt sistemi, klima ve akü alanlarındaki kontroller yapılmakta ve sonucu servis tarafından sigortalı ile paylaşılmaktadır.

Klima Bakım: Yılda 1 defa ücretsiz klima temizliği yapılmaktadır. Gaz dolumu kapsam dışıdır.

Lastiklere Nitrojen Gazı Dolumu: Yılda toplam 4 adet lastiğe ücretsiz Nitrojen gazı dolumu yapılmaktadır.

İndirimli Hizmetler: Sigortalılar anlaşmalı kurumlarda, işçilik & lastik alım %25, periyodik bakım %15 ve lastik depolamada %20'ye varan indirimlerle yararlanabilirler.

 

Araç Kuaför

Anlaşmalı kurumlarda yılda 1 defa ön cam su itici uygulaması ücretsiz olarak sağlanacak olup, ücretsiz hizmet dışındaki tüm hizmetlerde ise %40’a varan indirim avantajı sunulacaktır.

Medikal Asistans

Tıbbi Bilgi ve Danışma:
Sigortalının karşılaştığı acil olan veya olmayan her türlü sağlık problemi ile ilgili olarak, medikal ekip tarafından bilgi verilir. Doktor, uzman doktor, diş hekimi, hastane, teşhis merkezleri, eczane ve nöbetçi eczane isimleri, adresleri ve telefon numaraları bildirilir. Karşılaşılan sağlık problemi konusunda alınması gereken önlemlerle ilgili tavsiyede bulunulur ancak tanı konmaz, ilaç önerilmez.


Kara ambulansı & Eve Doktor Gönderimi:
Sigortalının, Dünya Sağlık Örgütü’nün tanımladığı kriterlere göre ani hastalığı veya yaralanması durumunda, hizmet sağlayıcı, sigortalıyı kara ambulansı ile uygun en yakın şehir içi tıbbi merkeze nakli için gerekli giderler, yılda 3 defaya mahsus, olay başına 750 TL limit dahilinde karşılayacaktır.
Yılda 1 defa 500 TL limitle ücretsiz olarak konuta doktor gönderimi yapılmaktadır. Konuta doktor gönderilmesi için, tedavi eden doktor tarafından düzenlenmiş olan gereklilik raporunun hizmet sağlayıcıya ibraz edilmesi gerekmektedir. Konuta doktor gönderimi teminatı kapsamında limit aşımı olursa, aşan meblağ sigortalı tarafından ödenir.

Unutulmuş ilaçların gönderimi:
Sigortalının yurt içi veya yurt dışı seyahati sırasında kullanımı zorunlu olan reçeteli ilaçlarını unutması ve bu ilaçları gittiği yerde temin edememesi durumunda yararlanmaktadır. Aile fertlerinin söz konusu ilaçları hizmet sağlayıcıya ulaştırılması durumunda, hizmet sağlayıcı 5kg’a kadar nakliye ücretini karşılayarak ilaçların teslimini sağlamaktadır.

Acil mesajların iletilmesi:
Hizmet sağlayıcının müdahale ettiği medikal vakalarda, sigortalının talebi doğrultusunda, ikametgâhındaki arkadaşları, iş çevresi ve akrabalarıyla karşılıklı olarak acil mesaj alışverişinde bulunmasını sağlamaktadır.

Sağlık Network İndirimi:
Türkiye genelinde bulunan 2.000’nin üzerindeki anlaşmalı hastane, poliklinik, tıp merkezi, optik vb. kurumda yılda 1 defaya mahsus %20’ye varan indirimler sunulmaktadır. SGK’dan yararlanıldığı takdirde Asistans Firma indirimlerinden faydalanılamamaktadır.

Araç Asistans

Yol Yardım hizmetleri hususi kullanıma mahsus binek araçlarda geçerlidir.

7/24 Araç Bilgi Hattı: Araç bilgi hattı kapsamında sigortalının Türkiye'deki tüm yetkili servis noktaları, tamirhaneler, servis istasyonları, lastik bayileri, benzinciler veya çekici firmalarına dair bilgi veya iletişim numaralarını alabilir.

*Bu hizmetlerden yararlanılması halinde, oluşacak masrafların tamamı sigortalı tarafından ilgili iş koluna yapılacaktır.

Hizmet sağlayıcı, bu tür hizmetlerin verilmesi için, yalnızca sigortalı ile iş kolunu buluşturacak, hizmetin ifası veya yanlış ifasından dolayı ortaya çıkacak olan hasar veya zarardan hiçbir şekilde sorumlu olmayacaktır.

Kaza veya Arıza Durumunda Çekme: Sigortalıya ait aracın arıza ya da arıza nedeni ile hareketsiz kalması durumunda hizmet sağlayıcı, aracı en yakın yetkili veya özel servise yılda bir defaya mahsus olmak üzere olay basına 500 TL limit dahilinde çekimini gerçekleştirmektedir. Aracın çekilmesi nedeni ile oluşacak maliyetin çekme teminatına ilişkin limitin üzerine kalması durumunda sigortalıya oluşacak fark ödemesine ilişkin bilgi verilmektedir. Sigortalının ön ödeme onayına istinaden çekim işlemi yapılmaktadır.

Garanti süresi devam etmekte olan veya uzatılmış garantisi bulunan araçlarda sigortalı, öncelikle aracın yetkili servise çekilmesi için yönlendirilmektedir. Aracın hareketsiz bulunduğu yerde yol kenarında onarılabilmesi için ilgili markanın yol yardım aracının 50 km limit dahilindeki yol servis ücreti ve 1 saatlik servis işçilik bedeli hizmet sağlayıcı tarafından karşılanmaktadır. Oluşabilecek tüm yedek parça maliyetleri sigortalı tarafından ödenecektir. Çekme veya yol kenarında onarım hizmetlerinin hangisinden yararlanacağına sigortalı kendisi karar verir. Bu iki hizmetten sadece bir tanesinin maliyeti hizmet sağlayıcı tarafından karşılanmaktadır.

Arıza durumunda 10 yaş üzeri araçlar kapsam dışıdır. 10 yaş ve 10 yaş altı araçların arızası durumunda yılda bir defa çekme hizmeti verilmektedir. Aracın yürümesine engel olmayan mekanik ve/veya elektrik arızaları kapsam dışıdır.

Aracın Vinçle Kurtarılması: Sigortalı seyir halinde iken Karayolları Trafik Kanunu'nda belirtilen karayolları tanımına uygun yollarda devrilmesi, şarampole yuvarlanması nedeni ile hareketsiz kalması ve kurtarmanın mümkün olması durumunda, aracın kurtarılması ve yoluna devam edebilmesi için uygun bir yere konulmasını yılda bir defa olmak üzere olay basına 1.500 TL limit dahilinde sağlamaktadır. Kurtarma sadece kaza durumunda sağlanmaktadır.

Limit aşımı olması durumunda sigortalının ön onayı alınarak kurtarma işlemi yapılmaktadır ve sigortalı, oluşan fark bedelini kurtarıcıya ödemektedir.

Lastik Değişimi: Sigortalıya ait aracın üzerindeki lastiklerden birinin / en az ikisinin kullanılamaz hale gelmesi durumunda hizmet sağlayıcı, sigortalının talebine istinaden vaka yerine ekip yönlendirerek araç lastiğinin değişimini gerçekleştirmektedir. Sigortalıya ait araçta yedek lastik olmaması veya lastiğin onarılmasını gerektirecek durumlarda ise araç en yakın servise veya lastikçiye yılda bir defa olmak üzere 1.000 TL limit dahilinde hizmet sağlayıcı tarafından çekilmektedir.

*Ancak tüm parça ve lastik bedelleri sigortalı tarafından karşılanacaktır.

Aracın Kaza Geçirmesi ya da Arızası Durumunda Konaklama veya Seyahat: Aracın kaza geçirmesi veya arızalanması nedeni ile “konaklama” veya “seyahat” teminatlarının sadece bir tanesinden yararlanılabilmektedir. Her iki teminattan aynı anda yararlanılamamaktadır.

Konaklama: Sigortalının ikamet ili dışında gerçekleşen bir kaza ya da arıza sonucu aracın onarımının 48 saatten fazla olması durumunda teminattan yararlanılmaktadır.

Sigortalının kaza veya arızanın meydana geldiği ilde konaklamayı tercih etmesi, ulaşım sağlanamaması, hava veya yol koşullarının uygun olmaması gibi durumlarda hizmet sağlayıcı, kaza veya arızanın meydana geldiği bölgede araçta yolculuk eden azami 5 kişi için ve kişi basına günlük 200 TL limit dahilinde birbirini takip eden azami 3 gece olmak üzere (oda ve kahvaltı) 3 veya 4 yıldızlı bir otelde konaklamasını karşılamaktadır.

Seyahat: Sigortalının ikamet ili dışında gerçeklesen bir kaza veya arıza sonucu aracının 48 saatten fazla hareketsiz kalması durumunda seyahat teminatından yararlanabilmektedir.

Sigortalının seyahatini tamamlanması için gerekli organizasyon hizmet sağlayıcı tarafından organize edilerek ulaşım masrafları belirli limitler dahilinde karışlanmaktadır. Hizmet sağlayıcı ulaşım yönteminin belirlenmesinde aşağıdaki şartları referans almaktadır:

Otobüs Bileti: 500 km'nin altında kalan mesafeler için tek yön bilet,

Uçak Bileti: Gidiş ve varış şehrinde havaalanı var ise 500 km'yi aşan mesafeler için ekonomi sınıfı tek yön uçak bileti.

İkame Araç: Araç kazayı ya da arızayı izleyen 48 saatten daha uzun süre tamir edilmemiş ise sigortalının seyahate devam etmek veya daimî ikametgahına dönebilmek için uygun bir araç kiralamak isterse hizmet sağlayıcı, sigortalıya yılda maksimum 3 defaya kadar, azami 3 gün ile sınırlı olmak sureti ile olay basına azami 500 TL limit dahilinde ekonomi sınıfı ikame araç bedeli ödeyecektir.

Sigortalının ikametgahına geri dönmesi için seyahat ve kiralık araç teminatlarından aynı anda yararlanılamaz.

Yakıt Yardım: Sigortalıya ait aracın yakıtının bitmesi durumunda hizmet sağlayıcı, aracın en yakın benzinciye çekimini yılda azami 1 defa olmak üzere 500 TL limit dahilinde gerçekleştirecektir.

Aracın Emanet ve Muhafazası: Sigortalıya ait aracın arıza veya kaza sonrasında hareketsiz kalması veya çalınması durumunda, aracın tamirinin tamamlanması veya bulunması sonrasında hizmet sağlayıcı aracın emanet ve muhafazasını azami 3 güne kadar sağlamaktadır.

Yol Kenarında Onarım: Aracın arıza nedeni ile hareket edememesi durumunda hizmet sağlayıcı yılda bir defa 1.000 TL limitle, sigortalıya ait aracın yol kenarında onarımı için ilgili aracın yetkili servislerinin bu hizmeti sağlayabilecek teknik koşullara sahip olması şartıyla gerekli organizasyonu yapmaktadır. Aracın hareketsiz bulunduğu yerde yol kenarında onarılabilmesi için ilgili markanın yol yardım aracının 50 km limit dahilindeki yol servis ücreti ve 1 saatlik servis işçilik bedeli hizmet sağlayıcı tarafından karşılanmaktadır.

Araç Muayene Organizasyonu: Sigortalıya ait aracın muayene işleminin ücretli organizasyonudur ve hizmet sadece İstanbul il sınırları içerisinde sağlanmaktadır. Sigortalının hizmet sağlayıcının yönlendirdiği temsilciye vekalet vermesi gerekmektedir.

Araç Muayenesi için gerekli belgeler:

  • Sigortalıya ait aracın ruhsatı
  • Trafik sigortası
  • Geçmiş yıllara ait vergi makbuzları
  • Egzoz emisyon ölçüm pulu
  • Hizmetin sunulacağı adres
  • Sigortalıya acil durumda ulaşılabilecek telefon numaraları
  • İşlemin yapılabilmesi için noterden alınan vekaletname / yetkilendirme

Muayene oluşabilecek ek tutarlar gibi eksikliklerin olması durumunda sigortalı, ilgili maliyetleri temsilciye ödemek şartıyla hizmetten yararlanır. Sigortalının, bu masrafları ödemeyi reddetmesi halinde araç muayene hizmeti verilmemektedir. (Muayene esnasında tespit edilen vergi borcu, egzoz emisyon ölçüm pulu veya trafik sigortası eksiği vb.)

*Temsilciye vekalet verilmesi nedeni ile oluşacak masraflar sigortalıya aittir.

**Sigortalıya ait aracın muayene işleminin yapılması için sigortalının verdiği adrese giderken hizmet iptal edilirse sigortalı, temsilcinin yol ücretini karşılamalıdır.

Araç muayene hizmeti iki ayrı alternatif ile sigortalıya sunulmaktadır:

• Aracın sigortalının belirlediği adresten alınarak muayene sonrasında adrese teslimi,

• Sigortalı ile hizmet sağlayıcı çalışanının muayene istasyonunda randevu günü ve saatinde bir araya gelmesi ve sonrasında aracın sigortalıya teslimi.

Sigortalı tarafından beklenilen gün ve saatte temsilci, aracı teslim alacağı önceden belirlenmiş adreste hazır bulunur.

Araçta gerekli kontrolleri yapar. Sigortalıyı meydana bırakılan değerli eşyalar konusunda uyarır. Temsilci, aracı teslim almadan evvel aracın varsa mevcut hasar durumu le ilgili bir ön ekspertiz yapar. Bulunan hasarlar, teslimat formuna işlenerek araç içinde mevcut kıymetli eşyalarla birlikte sigortalıya imzalatılır.

Temsilci önceden belirtilen saat ve tarihte aracın teslim alınacağı adreste hazır bulunmalı ve sigortalıya belirtilen saatte aracı teslim etmelidir. Gitmeme veya trafiğin yoğun olması, muayene işleminin uzaması, kaza ve arıza gibi koşulların dışında oluşan keyfi gecikmelerden kaynaklanan zararlardan temsilci sorumludur.

Hizmet bitiminde temsilci, sigortalıya aracı teslim eder ve aracın bırakıldığı saati, hizmet öncesi doldurulmuş olan araç teslim formuna kayıt eder. Taraflar karşılıklı olarak hasarsız teslim ibaresi ile birlikte formu imzaladıktan sonra birer nüshasını muhafaza eder.

Aracın bakım eksikliği veya herhangi bir başka nedenle araç muayene onayı için yetersiz bulunması halinde, temsilcinin ve hizmet sağlayıcının hiçbir sorumluluğu yoktur.

Araç Kuaför

Araç Yıkama: Anlaşmalı kurumlarda, dış yıkama hizmeti alan tüm sigortalılara, yılda bir defa araç iç yıkama hizmeti ücretsiz olarak sağlanacaktır. Araç yıkama hizmeti dışında, kurumun sunduğu diğer hizmetlerde %40’a varan indirim avantajı sunulacaktır. 

İndirimli Araç Kiralama: Anlaşmalı kurumlardan yapılacak araç kiralamalarda indirim imkânı sunulacaktır.

Medikal Asistans

Tıbbi Bilgi ve Danışma: Sigortalının karşılaştığı acil olan veya olmayan her türlü sağlık problemi ile ilgili olarak, Medikal Ekip tarafından bilgi verilir. Doktor, uzman doktor, diş hekimi, hastane, teşhis merkezleri, eczane ve nöbetçi eczane isimleri, adresleri ve telefon numaraları bildirilir. Karşılaşılan sağlık problemi konusunda alınması gereken önlemlerle ilgili tavsiyede bulunulur ancak tanı konmaz, ilaç önerilmez.

Kara ambulansı & Eve Doktor Gönderimi: Sigortalının Dünya Sağlık Örgütü’nün tanımladığı kriterlere göre ani hastalığı veya yaralanması durumunda, hizmet sağlayıcı, sigortalı kara ambulansı ile uygun en yakın şehir içi tıbbi merkeze nakli için gerekli giderler, yılda 3 defaya mahsus, olay başına 750 TL limit dahilinde karşılayacaktır.

  • Yılda 1 defa 500 TL limitle ücretsiz olarak konuta doktor gönderimi yapılmaktadır. Konuta doktor gönderilmesi için, tedavi eden doktor tarafından düzenlenmiş olan gereklilik raporunun hizmet sağlayıcıya ibraz edilmesi gerekmektedir. Konuta doktor gönderimi teminatı kapsamında limit aşımı olursa, aşan meblağ üye tarafından ödenir.

  • Unutulmuş ilaçların gönderimi: Sigortalının yurt içi veya yurt dişi seyahati sırasında kullanımı zorunlu olan reçeteli ilaçlarını unutması ve bu ilaçları gittiği yerde temin edememesi durumunda yararlanmaktadır. Aile fertlerinin söz konusu ilaçları hizmet sağlayıcıya ulaştırılması durumunda, hizmet sağlayıcı 5kg’a kadar nakliye ücretini karşılayarak ilaçların teslimini sağlamaktadır.

  • Acil mesajların iletilmesi: Hizmet sağlayıcının müdahale ettiği medikal vakalarda, sigortalının talebi doğrultusunda, ikametgâhındaki arkadaşları, iş çevresi ve akrabalarıyla karşılıklı olarak acil mesaj alışverişinde bulunmasını sağlamaktadır.

  •  Sağlık Network İndirimi: Türkiye genelinde bulunan 2000’nin üzerindeki anlaşmalı hastane, poliklinik, tıp merkezi, optik vb. kurumda yılda 1 defaya mahsus %20’ye varan indirimler sunulmaktadır. SGK’dan yararlanıldığı takdirde Asistans Firma indirimlerinden faydalanılamamaktadır

Araç Yıkama:

Anlaşmalı kurumlarda dış yıkama hizmeti alan tüm sigortalılara, yılda bir defa araç iç yıkama hizmeti ücretsiz olarak sağlanacaktır. Araç yıkama hizmeti dışında kurumun sunduğu diğer hizmetlerde %40’a varan indirim avantajı sunulacaktır.

İndirimli Araç Kiralama:

Anlaşmalı kurumlardan yapılacak araç kiralamalarda indirim imkânı sunulacaktır.

 



VIP PAKETİ ASİSTANS HİZMETLERİ

Kuru Temizleme

Sigortalılar, yılda 5 parça ücretsiz olarak kuru temizleme hizmetinden yararlanma hakkına sahip olacaktır. Sigortalının 1 sene içinde alacağı ütü hizmeti bedeli 500 TL'yi geçemez.

Ütü Hizmeti

Sigortalılar, yılda 5 parça ücretsiz olarak ütü hizmetinden yararlanma hakkına sahip olacaktır. Sigortalının 1 sene içinde alacağı ütü hizmeti bedeli 500 TL'yi geçemez.

Klima Bakım

Klima bakım hizmeti ücretsiz olarak yılda 1 kez ve sigortalının ikamet adresinde bulunan 1 adet klima için geçerli olacaktır. Klima bakım hizmeti garanti süresi bitmiş ve çalışır durumdaki ev/salon tipi klimalar için geçerli olup, bakımda aşağıdaki işlemler yer alır. Klima bakım hizmeti ücretsiz olarak yılda 1 kez ve sigortalının poliçe adresinde bulunan 1 adet klima için geçerlidir. Klima bakım hizmeti cihazın kapak ünitesi açılarak yapılmaktadır, cihazın komple sökülüp yıkanması işlemini kapsamaktadır. Klima bakım hizmeti; mobil, duvar tipi, salon tipi klimalarda geçerlidir. Çalışmayan, kırık, demontene, sanayi tipi cihazlara bakım hizmeti verilmez. Randevu talebi sırasında cihazın markası, garanti ve mevcut arızanın olup olmadığı durumu, Asistans Firma çağrı merkezi tarafından sorulacak, sigortalının hatalı ya da eksik bilgi vermesinden kaynaklı oluşabilecek memnuniyetsizlikten Asistans Firma sorumlu tutulamaz.

  • Filtre temizliği, ısıtma ve soğutma işlemini yapabilme kabiliyeti ölçümü yapılır.

48 saat öncesinden iptal bildirimi yapılmayan durumlarda Hizmetten Yararlanacak Müşteri hizmet hakkını kaybedecektir.

Avantajlı Hizmet Paketi:

Sigortalı, anlaşmalı kurumlarda, aşağıda belirtilen hizmetlerden dilediği kadar, minimum %10, maksimum %50’ye varan indirimlerle yararlanma hakkına sahip olacaktır.

  • Ulaşım: Araç Kiralama, Filo Araç Kiralama, Otobüs kiralama ve Havalimanı transfer
  • Alışveriş: Kuru Temizleme, Damacana Su, Ofis Malzemeleri, Giyim, Ev Tekstili, Kuyumcu, Çiçek-Hediye, Kırtasiye
  • Lifestyle: Restaurant, Konaklama, Hobi Merkezleri, belirli havalimanlarındaki salonların kullanımı
  • Eczane: İlaç kategorisi hariç indirim imkânı

Danışmanlık

  • Hukuki Danışmanlık: Sigortalı yılda bir defa telefonda ücretsiz Hukuki danışmanlık hizmetinden faydalanacaktır.
  • IT Danışmanlık: IT danışmanlık hizmetleri kapsamında sigortalılar bilgisayarlarında oluşan sorunlar için telefon üzerinden yılda bir defa IT danışmanlarından destek alabilecektir.

Web Sitesi Tasarım

Sigortalılar yılda bir kez web sitesi oluşturma hizmetinden faydalanacaktır. Web sitesi destek hizmetleri kapsamında sigortalılar, belirlenmiş olan standart tasarım ve içerikler üzerinden web sitelerini oluşturacaktır.

Akaryakıt İndirimi

Anlaşmalı benzin istasyonlarında Benzin, Motorin ve LPG için indirim sunulacaktır.

SAĞLIĞIM ASİSTANS HİZMETLERİ

Göz Sağlığı

Sigortalı yılda bir kez ücretsiz olarak, göz muayenesi hizmetinden yararlanabilme hakkına sahiptir. Muayene dışındaki, göz sağlığına ilişkin tüm tetkik, tedavi ve ameliyatlarda %40’a varan indirim avantajına sahip olacaktır. Ayrıca anlaşmalı optik mağazalarında indirimli alışveriş imkânı sunulacaktır.

Diş Sağlığı

Türkiye’de geniş anlaşmalı network ile aşağıdaki hizmetlerin ilk seanslarından ücretsiz olarak faydalanabilirsiniz. Sigortalılar, sözleşmeleri boyunca yılda 1 (bir) kez aşağıdaki hizmetlerden faydalanabilirler.

  • Diş hekimi Muayenesi
  • Diş Röntgen Filmi (periapikal) (Tek diş için)
  • Detertraj (Diş Taşı Temizliği – Alt ve Üst çene)

İndirimli Sağlık Check-up

Anlaşmalı kurumlarda; Doktor Muayene, Tüm abdomen USG, PA Akciğer Grafisi, EKG, Tam Kan Sayımı (18 parametre), SGOT, SGPT, Total Kolesterol, HDL Kolesterol, Trigliserit, BUN, Kreatinin, Açlık Kan Şekeri, Sedimantasyon, İdrar Tahlili paketi kapsamında check-up hizmeti, anlaşmalı kurumlarda %20’ye varan oranlarda indirimli olarak sağlanacaktır. 

Sağlıklı Beslenme & Psikolojik Destek

  • İlk seans ücretsiz
  • Diğer Seanslarda, seans başına %30’a varan indirim
  • Türkiye’de geniş anlaşmalı kurum ağı bulunan, seçkin hastane & kliniklerinden hizmet alabilme imkânı

Medikal 2. Görüş

Her bir sigortalıya, ilk teşhisi koyulmuş olan medikal rahatsızlıklarda, alanında uzman olan ikinci bir doktorun görüşünün alınmasını sağlar. Bu hizmet başta Amerika olmak üzere, yurtdışındaki sağlık kuruluşlarından en iyi tetkik ve tedavi yöntemleri ile ilgili tıbbi görüş alma imkanını yılda 1 (bir) kez ücretsiz olarak sunmaktadır. Ayrıca bu merkezlerde tedavi olmak, sigortalılara indirimli hizmet alma hakkı kazandırır.

Kapsam Dâhilindeki Kritik Hastalıklar:

  • Belirli bir tedavi sürecinden geçmiş ileri evre Metastik Kanser
  • Organ Yetmezlikleri
  • Alzheimer, Parkinson
  • Kardiyomyopatiler
  • HIV Enfeksiyonları
  • Spinal Kord Tümörleri ve cerrahi/prosedürel işlem gerektiren durumlar
  • Multiple Skleroz (MS)
  • Kalp Kapak Hastalıkları
  • Pediatrik Nöroşirurjik durumlar
  • Pediatrik Kardiyak Hastalıklar
  • İnme – Felç 
  • Kanser, Böbrek Yetmezliği
  • Körlük

Medikal Asistans

Tıbbi Bilgi ve Danışma: Sigortalının karşılaştığı acil olan veya olmayan her türlü sağlık problemi ile ilgili olarak, medikal ekip tarafından bilgi verilir. Doktor, uzman doktor, diş hekimi, hastane, teşhis merkezleri, eczane ve nöbetçi eczane isimleri, adresleri ve telefon numaraları bildirilir. Karşılaşılan sağlık problemi konusunda alınması gereken önlemlerle ilgili tavsiyede bulunulur ancak tanı konmaz, ilaç önerilmez.

Kara ambulansı & Eve Doktor Gönderimi: Sigortalının, Dünya Sağlık Örgütü’nün tanımladığı kriterlere göre ani hastalığı veya yaralanması durumunda, hizmet sağlayıcı, sigortalıyı kara ambulansı ile uygun en yakın şehir içi tıbbi merkeze nakli için gerekli giderler, yılda 3 defaya mahsus, olay başına 750 TL limit dahilinde karşılayacaktır.

Yılda 1 defa 500 TL limitle ücretsiz olarak konuta doktor gönderimi yapılmaktadır. Konuta doktor gönderilmesi için, tedavi eden doktor tarafından düzenlenmiş olan gereklilik raporunun hizmet sağlayıcıya ibraz edilmesi gerekmektedir. Konuta doktor gönderimi teminatı kapsamında limit aşımı olursa, aşan meblağ üye tarafından ödenir. 

Unutulmuş ilaçların gönderimi: Sigortalının yurt içi veya yurt dışı seyahati sırasında kullanımı zorunlu olan reçeteli ilaçlarını unutması ve bu ilaçları gittiği yerde temin edememesi durumunda yararlanmaktadır. Aile fertlerinin söz konusu ilaçları hizmet sağlayıcıya ulaştırılması durumunda, hizmet sağlayıcı 5kg’a kadar nakliye ücretini karşılayarak ilaçların teslimini sağlamaktadır.

Acil mesajların iletilmesi: Hizmet sağlayıcının müdahale ettiği medikal vakalarda, sigortalının talebi doğrultusunda, ikametgâhındaki arkadaşları, iş çevresi ve akrabalarıyla karşılıklı olarak acil mesaj alışverişinde bulunmasını sağlamaktadır.

Sağlık Network İndirimi: Türkiye genelinde bulunan 2.000’nin üzerindeki anlaşmalı hastane, poliklinik, tıp merkezi, optik vb. kurumda yılda 1 defaya mahsus %20’ye varan indirimler sunulmaktadır. SGK’dan yararlanıldığı takdirde Asistans Firma indirimlerinden faydalanılamamaktadır.

İndirimli Hobi Merkezleri

 Anlaşmalı hobi kurumlarında %30’a varan indirim avantajı sunulmaktadır.

  • Eğitim: Yabancı Dil Kursları, Pastacılık Kursu, Kurabiye Kursu, Çikolata Kursu, Fotoğraf Kursu, Bilgisayar Kursu
  • Sanat: El Sanatları, Ebru Kursu, Resim Kursu, Müzik Kursu, Seramik Kursu
  • Spor: Okçuluk, Koşu, Yüzme, Tenis, Binicilik
  • Sosyal Aktivite: Gezi & Seyahat, Sinema, Opera, ATV Turu, Paintball, Tiyatro.

Yukarıda belirtilen tüm hizmetlerin organizasyonu hizmet hattı tarafından yapılacak olup, hizmet bedelleri sigortalı tarafından karşılanacaktır.

*Yabancı dil kurslarında yılda 1 kez 1 saat ücretsiz deneme dersi imkânı sunulmaktadır.

Akaryakıt İndirim

Anlaşmalı benzin istasyonlarında Benzin, Motorin ve LPG için indirim sunulacaktır. 

EVİM ASİSTANS HİZMETLERİ

Konut Asistans

Konut Asistans Hizmeti ile sigortalılara aşağıdaki hizmetler sunulmaktadır.

Konut Bilgi Hattı: Sigortalı, Hizmet sağlayıcıyı arayarak ambulans, nöbetçi eczane, tesisatçı, araç kiralama şirketleri, beyaz eşya servisleri gibi çeşitli iş kollarına ait hizmet sağlayıcıların iletişim ve adres bilgilerine ulaşabilmektedir.

*Bu hizmetlerden yararlanılması halinde, oluşacak masrafların tamamı sigortalı tarafından ilgili iş koluna yapılacaktır.

Hizmet sağlayıcı bu tür hizmetlerin verilmesi için, yalnızca sigortalı ile iş kolunu buluşturacak, hizmetin ifası veya yanlış ifasından dolayı ortaya çıkacak olan hasar veya zarardan hiçbir şekilde sorumlu olmayacaktır.

Dahili Su Tesisatı: Sigortalının ikametgahındaki dahili temiz su tesisatında kırılma ve/veya patlama nedeniyle acil tamir gerektiren durumlarda hizmet sağlayıcı, bir tesisatçıyı sigortalının ikametgâh adresine yönlendirerek standart malzeme ve işçilik masraflarını yılda bir defa 500 TL limit dahilinde üstlenmektedir. Belirtilen teminat limitini aşan masraflar, önceden onay alınması sureti ile sigortalı tarafından direkt ödenecektir.

*Konut içindeki sıhhi tesisat, musluk ve diğer donanıma bağlı olmayan her türlü elemanın tamiri; tesisat hasar veya kırılmasından kaynaklansa dahi her türlü ıslanma, kaçak, sızıntı ve benzerinden dolayı meydana gelen hasarın tazmin ve tamiri; sıhhi tesisata bağlı her türlü elektrikli ev eşyası, beyaz eşya, ısıtıcılar, filtrelerin tamir veya değişimi, sıhhi tesisat malzemesinin tamirinden doğan veya değişiminden doğan malzeme masrafları; konutun bulunduğu bina genelinde ve üçüncü şahıs konutlarına ait tesisat veya diğer donanım konut içinden geçse dahi tesisatın tamiri ve bu hasar nedeniyle oluşan hasarın tazmin ve tamiri; kanalizasyon / pis su tesisatlarının tıkanması veya tamiri kapsam dışıdır.

Dahili Elektrik Tesisatı: Sigortalının ikametgahındaki dahili elektrik tesisatında (elektrik sigortasından priz / elektrik anahtarlarına kadar) meydana gelen ve konuta elektriğin ulaşmasını engelleyecek problemlerde hizmet sağlayıcı, bir elektrikçiyi ikametgâh adresine yönlendirerek standart malzeme ve işçilik masraflarını yılda bir defa 500 TL limit dahilinde olmak üzere üstlenmektedir. Belirtilen teminat limitini aşan masraflar, önceden onay alınması sureti ile sigortalı tarafından direkt ödenecektir.

*Konut içindeki elektrik tesisatından yararlanılmasını sağlayan her türlü elemanların (lamba, duy, floresan, priz, elektrik düğmesi) tamiri; tesisat hasarından kaynaklansa dahi her türlü elektrikli ev aleti hasarının tazmin ve tamiri; tesisata bağlı her türlü elektrikli ev eşyası, beyaz eşya, ısıtıcılar, havalandırma tesisatı ve benzerinin tamiri veya voltaj alçalıp yükselmesinden doğan zararlarının tamiri; konutun bulunduğu bina genelinde ve üçüncü şahıs konutlarına ait tesisat veya diğer donanım konut içinden geçse dahi tesisatın tamiri ve bu hasar nedeniyle oluşan hasarın tazmin ve tamiri kapsam dışıdır.

Cam İşleri: Sigortalının ikametgahındaki dış yüzey/cephe camlarının herhangi bir sebeple kırılması durumunda hizmet sağlayıcı, bir camcıyı ikametgâh adresine yönlendirerek standart malzeme ve işçilik masraflarını yılda bir defa kadar olay basına 500 TL limit dahilinde üstlenmektedir. Belirtilen teminat limitini aşan masraflar, önceden onay alınması sureti ile sigortalı tarafından direkt ödenecektir.

Çilingir: Sigortalının ikametgahına ait anahtarın kaybedilmesi, unutulması, kazaen veya hırsızlık neticesinde hasarı gibi durumlarda konuta girilebilmesi için hizmet sağlayıcı, bir çilingiri sigortalının ikametgâh adresine yönlendirerek standart malzeme ve işçilik masraflarını yılda bir defa 500 TL limit dahilinde üstlenmektedir.

Belirtilen teminat limitini aşan masraflar, önceden onay alınması sureti ile sigortalı tarafından direkt ödenecektir.

*Ek anahtar yaptırılması, kilit değiştirilmesi sonucu oluşacak malzeme masrafları kapsam dışıdır.

Konutun Korunması ve Gözetimi: Sigortalının ikametgahında yangın veya su basması sonucunda ikamet etmeyi engelleyecek düzeyde hasar meydana gelirse hizmet sağlayıcı, konutun hırsızlıktan korunması için yılda 1 defaya mahsus ve azami 3 saatle sınırlı olmak üzere koruma görevlisi veya gece bekçisi temin ederek maliyetini karşılamaktadır.

Profesyonel Ev Destek Hizmetleri: Acil konut hizmetlerinin haricinde sigortalının ikametgahı ile ilgili hizmet ve tamir taleplerinde hizmet sağlayıcı, gerekli teknik bilgiye sahip profesyonel ekibi yönlendirerek ilgili organizasyonu sağlayacaktır.

Profesyonel Ev Destek Hizmetleri kapsamında verilen hizmetlere ilişkin tüm maliyetler, sigortalı tarafından ilgili iş koluna yapılmaktadır.

  • Su, sıhhi tesisat, kalorifer işleri (doğalgaz tesisatı hariç)
  • Fayans, kalebodur
  • Elektrik, cam
  • Çelik, ahşap, PVC kapı-pencere-doğrama tamir işleri
  • Sıva, boya, alçıpan, kartonpiyer isleri, yer döşeme ahşap işleri (parke, halıflex, mineflo vb.)
  • Tavan kaplama, asma tavan

İkametgâha Öngörülmeyen Dönüş Organizasyonu:

  • Birinci Derece Akrabanın Vefatı Durumunda: Sigortalının, ikamet ilinde yaşayan birinci derece aile mensubunun vefatı nedeniyle seyahatini yarıda kesmek zorunda kalmasını ifade eder. Böyle bir durumda hizmet sağlayıcı, sigortalının ikametgahına dönüşünü ekonomi sınıfı uçak bileti veya otobüs biletini (500 km ve altındaki mesafeler için otobüs, 500 km üzeri mesafeler için uçak bileti) karşılayacaktır. Bu teminattan sigortalının seyahat için kullanmış olduğu asıl taşıma araç/araçlarını kullanamıyorsa yararlanılabilmektedir. Sigortalı, ikametgaha dönüş sonrasında vefatı evrak ile belgelemelidir.

 

  • Daimî İkametgâhta Meydana Gelen Bir Hasar Durumunda: Sigortalının ikametgahının hırsızlık, yangın veya patlama nedeniyle oturulmaz hale gelmesi sebebiyle, evinde bulunması gerektiği durumları ifade etmektedir. Böyle bir durumda hizmet sağlayıcı, sigortalının ikametgahına dönüşünü ekonomi sınıfı uçak bileti veya otobüs biletini (500 km ve altındaki mesafeler için otobüs, 500 km üzeri mesafeler için uçak bileti) karşılayacaktır. Sigortalının teminattan yararlanabilmesi için, olayın gerçekleştiğini gösteren resmi makamlardan alınmış bir belgeyi (itfaiye raporu, polis raporu, vb.) hizmet sağlayıcıya ibraz etmesi gereklidir.

Tıbbi Nakil (Kara Ambulansı) / Konuta Doktor Gönderimi: Sigortalının ya da aile bireyinin Türkiye'deki ikametgahında Dünya Sağlık Örgütü'nün tanımladığı kriterlere göre ani hastalığı veya yaralanması durumunda, hizmet sağlayıcı medikal ekibi tarafından kara ambulansı ile uygun olan en yakın tıbbi merkeze nakli sağlanır ve gerekli tüm giderler yılda bir defa 500 TL limit dahilinde karşılanır.

Yılda toplam 1 defa 500 TL limit dahilinde ücretsiz olarak konuta doktor gönderimi sağlanmaktadır. Konuta doktor gönderilmesi için tedavi eden doktor tarafından düzenlenmiş olan “gereklilik raporunun hizmet sağlayıcıya ibraz edilmesi gerekmektedir. Konuta doktor gönderimi teminatı kapsamında limit aşımı olursa, aşan meblağ sigortalı tarafından karşılanacaktır.

*Hizmet sağlayıcı Medikal Ekibi ve tedavi eden hekim, sigortalının sağlık durumunun, normal bir yolcu gibi nakline müsait olup olmadığını ya da başka ilave düzenlemelerin gerekli olup olmadığını; bedensel zarar ya da hastalığa uygun nakil aracını kişinin tedavisinden sorumlu olan doktorun yazılı raporu doğrultusunda o belirleyeceklerdir.

Yazılı raporun temin edilmesi ve hizmet sağlayıcıya ulaştırılması, sigortalının sorumluluğundadır.

**Kara ambulansı hizmetinde hizmet sağlayıcıdan bağımsız yapılan organizasyonlar hizmet sağlayıcı tarafından ödenmemektedir. İlgili organizasyon mutlaka hizmet sağlayıcı tarafından gerçekleştirilmiş olmalıdır.

Halı Yıkama

Her bir sigortalı yılda 1 (bir) kez 6 metrekare ücretsiz halı yıkama hakkına sahiptir. Ücretsiz yıkama yapılacak halı cinsi makine halısı olmalıdır. Halı cinsi shaggy, yün, el dokuma, ipek ve burada belirtilmeyen ancak makine cinsi halı dışında kalan tüm talepler indirimli olarak karşılanacaktır. Ücretsiz ve indirimli halı yıkama hizmeti ikamet adresinde bulunan halılar için ve sigortalının poliçede belirttiği adresinden/adresine teslimatta geçerlidir.

Kombi Bakım

Kombi bakım hizmeti ücretsiz olarak yılda 1 kez ve sigortalının ikametgâh adresinde bulunan 1 adet kombi için geçerlidir. Çalışır durumdaki ve garanti süresi bitmiş ev tipi kombiye yapılır. Kombi bakım hizmeti ücretsiz olarak yılda 1 kez sigortalının poliçe adresinde bulunan 1 adet kombi için geçerlidir. Kombi bakım hizmeti konut tipi yoğuşmalı yoğuşmasız kombi cihazları için geçerlidir. Bunlar haricindeki bacalı, kazanlı kombiler; merkezi sistem ısıtmalar, şofbenler, vb. konut tipi cihazlar haricinde kalan cihazlara bakım işlemi uygulanmaz. Sigortalının konutunda birden fazla kombi olması durumunda, bir kombi ücretsiz bakım hizmetinden yararlanacak olup, diğer kombi için de bakım hizmetinin talep edilmesi durumunda hizmet indirimli sağlanacaktır. 10 yaş ve üzeri cihazlarda arıza durumunda parça tedariki problemi yaşanması öngörülen durumlarda bakım hizmeti sağlanamayabilir. Cihazın konumu nedeniyle servisin bakım hizmetini gerçekleştiremeyeceği durumlar (kilitli dolap, yükseklik, … vb.) sigortalıya bakım hizmeti verilmeyecektir. Randevu talebi sırasında cihazın markası, garanti ve mevcut arızanın olup olmadığı durumu, Asistans Firma çağrı merkezi tarafından sorulacak, sigortalının hatalı ya da eksik bilgi vermesinden kaynaklı oluşabilecek memnuniyetsizlikten Asistans Firma sorumlu tutulamaz.

  • Filtre temizliği, yanma beki bakımı ve yanma ayarı yapılır.

48 saat öncesinden iptal bildirimi yapılmayan durumlarda Hizmetten Yararlanacak Müşteri hizmet hakkını kaybedecektir.

Klima Bakım

Klima bakım hizmeti ücretsiz olarak yılda 1 kez ve sigortalının ikamet adresinde bulunan 1 adet klima için geçerli olacaktır. Klima bakım hizmeti garanti süresi bitmiş ve çalışır durumdaki ev/salon tipi klimalar için geçerli olup, bakımda aşağıdaki işlemler yer alır. Klima bakım hizmeti ücretsiz olarak yılda 1 kez ve sigortalının poliçe adresinde bulunan 1 adet klima için geçerlidir. Klima bakım hizmeti cihazın kapak ünitesi açılarak yapılmaktadır, cihazın komple sökülüp yıkanması işlemini kapsamaktadır. Klima bakım hizmeti; mobil, duvar tipi, salon tipi klimalarda geçerlidir. Çalışmayan, kırık, demontene, sanayi tipi cihazlara bakım hizmeti verilmez. Randevu talebi sırasında cihazın markası, garanti ve mevcut arızanın olup olmadığı durumu, Asistans Firma çağrı merkezi tarafından sorulacak, sigortalının hatalı ya da eksik bilgi vermesinden kaynaklı oluşabilecek memnuniyetsizlikten Asistans Firma sorumlu tutulamaz.

  • Filtre temizliği, ısıtma ve soğutma işlemini yapabilme kabiliyeti ölçümü yapılır.

48 saat öncesinden iptal bildirimi yapılmayan durumlarda Hizmetten Yararlanacak Müşteri hizmet hakkını kaybedecektir.

İndirimli Konut Hizmetleri

Boya, badana, tadilat vb. işlemlerde anlaşmalı kurumlarımız üzerinden indirimli hizmet alabilme imkânı sağlanacaktır.

Yatak Yıkama

Sigortalılar, yılda 1 kez, 1 adet çift kişilik yatak yıkama hizmetinden ücretsiz olarak yararlanma hakkına sahip olacaktır. Sigortalı konutundaki diğer yatakları da yıkatmak istemesi durumunda, hizmetten indirimli olarak faydalanabilir. Yatak üzerinde bulunan lekelerin yıkama işlemi sonrası tamamen çıkarılacağı garanti verilmez. Lekelere daha önceden, leke çıkarıcı, çamaşır suyu vb. kimyasal maddeler ile müdahale edilmiş ise yıkama sonrasında bu bölgelerdeki lekelerin çıkmaması durumundan yıkama firması sorumlu tutulamaz. Randevu talebi oluşturulurken yatak cinsi, boyutu, leke durumu anlaşmalı firma tarafından sorulacak olup, sigortalının hatalı ya da eksik bilgi vermesinden kaynaklı oluşabilecek memnuniyetsizlik ve zararlardan anlaşmalı firma sorumlu tutulamaz.

DÖRT DÖRTLÜK ASİSTANS HİZMETLERİ

Diş Sağlığı

Türkiye’de geniş anlaşmalı network ile aşağıdaki hizmetlerin ilk seanslarından ücretsiz olarak faydalanabilirsiniz. Sigortalılar, sözleşmeleri boyunca yılda 1 (bir) kez aşağıdaki hizmetlerden faydalanabilirler.

  • Diş hekimi Muayenesi
  • Diş Röntgen Filmi (periapikal) (Tek diş için)
  • Detertraj (Diş Taşı Temizliği – Alt ve Üst çene)

Göz Sağlığı

Sigortalı yılda bir kez ücretsiz olarak, göz muayenesi hizmetinden yararlanabilme hakkına sahiptir. Muayene dışındaki, göz sağlığına ilişkin tüm tetkik, tedavi ve ameliyatlarda %40’a varan indirim avantajına sahip olacaktır. Ayrıca anlaşmalı optik mağazalarında indirimli alışveriş imkânı sunulacaktır.

İndirimli Sağlık Check up

Anlaşmalı kurumlarda; Doktor Muayene, Tüm abdomen USG, PA Akciğer Grafisi, EKG, Tam Kan Sayımı (18 parametre), SGOT, SGPT, Total Kolesterol, HDL Kolesterol, Trigliserit, BUN, Kreatinin, Açlık Kan Şekeri, Sedimantasyon, İdrar Tahlili paketi kapsamında check-up hizmeti, anlaşmalı kurumlarda %20’ye varan oranlarda indirimli olarak sağlanacaktır.

Medikal Asistans

Tıbbi Bilgi ve Danışma: Sigortalının karşılaştığı acil olan veya olmayan her türlü sağlık problemi ile ilgili olarak, medikal ekip tarafından bilgi verilir. Doktor, uzman doktor, diş hekimi, hastane, teşhis merkezleri, eczane ve nöbetçi eczane isimleri, adresleri ve telefon numaraları bildirilir. Karşılaşılan sağlık problemi konusunda alınması gereken önlemlerle ilgili tavsiyede bulunulur ancak tanı konmaz, ilaç önerilmez.

Kara ambulansı & Eve Doktor Gönderimi: Sigortalının, Dünya Sağlık Örgütü’nün tanımladığı kriterlere göre ani hastalığı veya yaralanması durumunda, hizmet sağlayıcı, sigortalıyı kara ambulansı ile uygun en yakın şehir içi tıbbi merkeze nakli için gerekli giderler, yılda 3 defaya mahsus, olay başına 750 TL limit dahilinde karşılayacaktır.

Yılda 1 defa 500 TL limitle ücretsiz olarak konuta doktor gönderimi yapılmaktadır. Konuta doktor gönderilmesi için, tedavi eden doktor tarafından düzenlenmiş olan gereklilik raporunun hizmet sağlayıcıya ibraz edilmesi gerekmektedir. Konuta doktor gönderimi teminatı kapsamında limit aşımı olursa, aşan meblağ sigortalı tarafından ödenir.

Unutulmuş ilaçların gönderimi: Sigortalının yurt içi veya yurt dışı seyahati sırasında kullanımı zorunlu olan reçeteli ilaçlarını unutması ve bu ilaçları gittiği yerde temin edememesi durumunda yararlanmaktadır. Aile fertlerinin söz konusu ilaçları hizmet sağlayıcıya ulaştırılması durumunda, hizmet sağlayıcı 5kg’a kadar nakliye ücretini karşılayarak ilaçların teslimini sağlamaktadır.

Acil mesajların iletilmesi: Hizmet sağlayıcının müdahale ettiği medikal vakalarda, sigortalının talebi doğrultusunda, ikametgâhındaki arkadaşları, iş çevresi ve akrabalarıyla karşılıklı olarak acil mesaj alışverişinde bulunmasını sağlamaktadır.

Sağlık Network İndirimi: Türkiye genelinde bulunan 2.000’nin üzerindeki anlaşmalı hastane, poliklinik, tıp merkezi, optik vb. kurumda yılda 1 defaya mahsus %20’ye varan indirimler sunulmaktadır. SGK’dan yararlanıldığı takdirde Asistans Firma indirimlerinden faydalanılamamaktadır.

Konut Asistans

Konut Asistans Hizmeti ile sigortalılara aşağıdaki hizmetler sunulmaktadır.

Konut Bilgi Hattı: Sigortalı, Hizmet sağlayıcıyı arayarak ambulans, nöbetçi eczane, tesisatçı, araç kiralama şirketleri, beyaz eşya servisleri gibi çeşitli iş kollarına ait hizmet sağlayıcıların iletişim ve adres bilgilerine ulaşabilmektedir.

*Bu hizmetlerden yararlanılması halinde, oluşacak masrafların tamamı sigortalı tarafından ilgili iş koluna yapılacaktır.

Hizmet sağlayıcı bu tür hizmetlerin verilmesi için, yalnızca sigortalı ile iş kolunu buluşturacak, hizmetin ifası veya yanlış ifasından dolayı ortaya çıkacak olan hasar veya zarardan hiçbir şekilde sorumlu olmayacaktır.

Dahili Su Tesisatı: Sigortalının ikametgahındaki dahili temiz su tesisatında kırılma ve/veya patlama nedeniyle acil tamir gerektiren durumlarda hizmet sağlayıcı, bir tesisatçıyı sigortalının ikametgâh adresine yönlendirerek standart malzeme ve işçilik masraflarını yılda bir defa 500 TL limit dahilinde üstlenmektedir. Belirtilen teminat limitini aşan masraflar, önceden onay alınması sureti ile sigortalı tarafından direkt ödenecektir.

*Konut içindeki sıhhi tesisat, musluk ve diğer donanıma bağlı olmayan her türlü elemanın tamiri; tesisat hasar veya kırılmasından kaynaklansa dahi her türlü ıslanma, kaçak, sızıntı ve benzerinden dolayı meydana gelen hasarın tazmin ve tamiri; sıhhi tesisata bağlı her türlü elektrikli ev eşyası, beyaz eşya, ısıtıcılar, filtrelerin tamir veya değişimi, sıhhi tesisat malzemesinin tamirinden doğan veya değişiminden doğan malzeme masrafları; konutun bulunduğu bina genelinde ve üçüncü şahıs konutlarına ait tesisat veya diğer donanım konut içinden geçse dahi tesisatın tamiri ve bu hasar nedeniyle oluşan hasarın tazmin ve tamiri; kanalizasyon / pis su tesisatlarının tıkanması veya tamiri kapsam dışıdır.

Dahili Elektrik Tesisatı: Sigortalının ikametgahındaki dahili elektrik tesisatında (elektrik sigortasından priz / elektrik anahtarlarına kadar) meydana gelen ve konuta elektriğin ulaşmasını engelleyecek problemlerde hizmet sağlayıcı, bir elektrikçiyi ikametgâh adresine yönlendirerek standart malzeme ve işçilik masraflarını yılda bir defa 500 TL limit dahilinde olmak üzere üstlenmektedir. Belirtilen teminat limitini aşan masraflar, önceden onay alınması sureti ile sigortalı tarafından direkt ödenecektir.

*Konut içindeki elektrik tesisatından yararlanılmasını sağlayan her türlü elemanların (lamba, duy, floresan, priz, elektrik düğmesi) tamiri; tesisat hasarından kaynaklansa dahi her türlü elektrikli ev aleti hasarının tazmin ve tamiri; tesisata bağlı her türlü elektrikli ev eşyası, beyaz eşya, ısıtıcılar, havalandırma tesisatı ve benzerinin tamiri veya voltaj alçalıp yükselmesinden doğan zararlarının tamiri; konutun bulunduğu bina genelinde ve üçüncü şahıs konutlarına ait tesisat veya diğer donanım konut içinden geçse dahi tesisatın tamiri ve bu hasar nedeniyle oluşan hasarın tazmin ve tamiri kapsam dışıdır.

Cam İşleri: Sigortalının ikametgahındaki dış yüzey/cephe camlarının herhangi bir sebeple kırılması durumunda hizmet sağlayıcı, bir camcıyı ikametgâh adresine yönlendirerek standart malzeme ve işçilik masraflarını yılda bir defa kadar olay basına 500 TL limit dahilinde üstlenmektedir. Belirtilen teminat limitini aşan masraflar, önceden onay alınması sureti ile sigortalı tarafından direkt ödenecektir.

Çilingir: Sigortalının ikametgahına ait anahtarın kaybedilmesi, unutulması, kazaen veya hırsızlık neticesinde hasarı gibi durumlarda konuta girilebilmesi için hizmet sağlayıcı, bir çilingiri sigortalının ikametgâh adresine yönlendirerek standart malzeme ve işçilik masraflarını yılda bir defa 500 TL limit dahilinde üstlenmektedir.

Belirtilen teminat limitini aşan masraflar, önceden onay alınması sureti ile sigortalı tarafından direkt ödenecektir.

*Ek anahtar yaptırılması, kilit değiştirilmesi sonucu oluşacak malzeme masrafları kapsam dışıdır.

Konutun Korunması ve Gözetimi: Sigortalının ikametgahında yangın veya su basması sonucunda ikamet etmeyi engelleyecek düzeyde hasar meydana gelirse hizmet sağlayıcı, konutun hırsızlıktan korunması için yılda 1 defaya mahsus ve azami 3 saatle sınırlı olmak üzere koruma görevlisi veya gece bekçisi temin ederek maliyetini karşılamaktadır.

Profesyonel Ev Destek Hizmetleri: Acil konut hizmetlerinin haricinde sigortalının ikametgahı ile ilgili hizmet ve tamir taleplerinde hizmet sağlayıcı, gerekli teknik bilgiye sahip profesyonel ekibi yönlendirerek ilgili organizasyonu sağlayacaktır.

Profesyonel Ev Destek Hizmetleri kapsamında verilen hizmetlere ilişkin tüm maliyetler, sigortalı tarafından ilgili iş koluna yapılmaktadır.

  • Su, sıhhi tesisat, kalorifer işleri (doğalgaz tesisatı hariç)
  • Fayans, kalebodur
  • Elektrik, cam
  • Çelik, ahşap, PVC kapı-pencere-doğrama tamir işleri
  • Sıva, boya, alçıpan, kartonpiyer isleri, yer döşeme ahşap işleri (parke, halıflex, mineflo vb.)
  • Tavan kaplama, asma tavan

İkametgâha Öngörülmeyen Dönüş Organizasyonu:

  • Birinci Derece Akrabanın Vefatı Durumunda: Sigortalının, ikamet ilinde yaşayan birinci derece aile mensubunun vefatı nedeniyle seyahatini yarıda kesmek zorunda kalmasını ifade eder. Böyle bir durumda hizmet sağlayıcı, sigortalının ikametgahına dönüşünü ekonomi sınıfı uçak bileti veya otobüs biletini (500 km ve altındaki mesafeler için otobüs, 500 km üzeri mesafeler için uçak bileti) karşılayacaktır. Bu teminattan sigortalının seyahat için kullanmış olduğu asıl taşıma araç/araçlarını kullanamıyorsa yararlanılabilmektedir. Sigortalı, ikametgaha dönüş sonrasında vefatı evrak ile belgelemelidir.

 

  • Daimî İkametgâhta Meydana Gelen Bir Hasar Durumunda: Sigortalının ikametgahının hırsızlık, yangın veya patlama nedeniyle oturulmaz hale gelmesi sebebiyle, evinde bulunması gerektiği durumları ifade etmektedir. Böyle bir durumda hizmet sağlayıcı, sigortalının ikametgahına dönüşünü ekonomi sınıfı uçak bileti veya otobüs biletini (500 km ve altındaki mesafeler için otobüs, 500 km üzeri mesafeler için uçak bileti) karşılayacaktır. Sigortalının teminattan yararlanabilmesi için, olayın gerçekleştiğini gösteren resmi makamlardan alınmış bir belgeyi (itfaiye raporu, polis raporu, vb.) hizmet sağlayıcıya ibraz etmesi gereklidir.

Tıbbi Nakil (Kara Ambulansı) / Konuta Doktor Gönderimi: Sigortalının ya da aile bireyinin Türkiye'deki ikametgahında Dünya Sağlık Örgütü'nün tanımladığı kriterlere göre ani hastalığı veya yaralanması durumunda, hizmet sağlayıcı medikal ekibi tarafından kara ambulansı ile uygun olan en yakın tıbbi merkeze nakli sağlanır ve gerekli tüm giderler yılda bir defa 500 TL limit dahilinde karşılanır.

Yılda toplam 1 defa 500 TL limit dahilinde ücretsiz olarak konuta doktor gönderimi sağlanmaktadır. Konuta doktor gönderilmesi için tedavi eden doktor tarafından düzenlenmiş olan “gereklilik raporunun hizmet sağlayıcıya ibraz edilmesi gerekmektedir. Konuta doktor gönderimi teminatı kapsamında limit aşımı olursa, aşan meblağ sigortalı tarafından karşılanacaktır.

*Hizmet sağlayıcı Medikal Ekibi ve tedavi eden hekim, sigortalının sağlık durumunun, normal bir yolcu gibi nakline müsait olup olmadığını ya da başka ilave düzenlemelerin gerekli olup olmadığını; bedensel zarar ya da hastalığa uygun nakil aracını kişinin tedavisinden sorumlu olan doktorun yazılı raporu doğrultusunda o belirleyeceklerdir.

Yazılı raporun temin edilmesi ve hizmet sağlayıcıya ulaştırılması, sigortalının sorumluluğundadır.

**Kara ambulansı hizmetinde hizmet sağlayıcıdan bağımsız yapılan organizasyonlar hizmet sağlayıcı tarafından ödenmemektedir. İlgili organizasyon mutlaka hizmet sağlayıcı tarafından gerçekleştirilmiş olmalıdır.

Araç Asistans

Yol Yardım hizmetleri hususi kullanıma mahsus binek araçlarda geçerlidir.

7/24 Araç Bilgi Hattı: Araç bilgi hattı kapsamında sigortalının Türkiye'deki tüm yetkili servis noktaları, tamirhaneler, servis istasyonları, lastik bayileri, benzinciler veya çekici firmalarına dair bilgi veya iletişim numaralarını alabilir.

*Bu hizmetlerden yararlanılması halinde, oluşacak masrafların tamamı sigortalı tarafından ilgili iş koluna yapılacaktır.

Hizmet sağlayıcı, bu tür hizmetlerin verilmesi için, yalnızca sigortalı ile iş kolunu buluşturacak, hizmetin ifası veya yanlış ifasından dolayı ortaya çıkacak olan hasar veya zarardan hiçbir şekilde sorumlu olmayacaktır.

Kaza veya Arıza Durumunda Çekme: Sigortalıya ait aracın arıza ya da arıza nedeni ile hareketsiz kalması durumunda hizmet sağlayıcı, aracı en yakın yetkili veya özel servise yılda bir defaya mahsus olmak üzere olay basına 500 TL limit dahilinde çekimini gerçekleştirmektedir. Aracın çekilmesi nedeni ile oluşacak maliyetin çekme teminatına ilişkin limitin üzerine kalması durumunda sigortalıya oluşacak fark ödemesine ilişkin bilgi verilmektedir. Sigortalının ön ödeme onayına istinaden çekim işlemi yapılmaktadır.

Garanti süresi devam etmekte olan veya uzatılmış garantisi bulunan araçlarda sigortalı, öncelikle aracın yetkili servise çekilmesi için yönlendirilmektedir. Aracın hareketsiz bulunduğu yerde yol kenarında onarılabilmesi için ilgili markanın yol yardım aracının 50 km limit dahilindeki yol servis ücreti ve 1 saatlik servis işçilik bedeli hizmet sağlayıcı tarafından karşılanmaktadır. Oluşabilecek tüm yedek parça maliyetleri sigortalı tarafından ödenecektir. Çekme veya yol kenarında onarım hizmetlerinin hangisinden yararlanacağına sigortalı kendisi karar verir. Bu iki hizmetten sadece bir tanesinin maliyeti hizmet sağlayıcı tarafından karşılanmaktadır.

Arıza durumunda 10 yaş üzeri araçlar kapsam dışıdır. 10 yaş ve 10 yaş altı araçların arızası durumunda yılda bir defa çekme hizmeti verilmektedir. Aracın yürümesine engel olmayan mekanik ve/veya elektrik arızaları kapsam dışıdır.

Aracın Vinçle Kurtarılması: Sigortalı seyir halinde iken Karayolları Trafik Kanunu'nda belirtilen karayolları tanımına uygun yollarda devrilmesi, şarampole yuvarlanması nedeni ile hareketsiz kalması ve kurtarmanın mümkün olması durumunda, aracın kurtarılması ve yoluna devam edebilmesi için uygun bir yere konulmasını yılda bir defa olmak üzere olay basına 1.500 TL limit dahilinde sağlamaktadır. Kurtarma sadece kaza durumunda sağlanmaktadır.

Limit aşımı olması durumunda sigortalının ön onayı alınarak kurtarma işlemi yapılmaktadır ve sigortalı, oluşan fark bedelini kurtarıcıya ödemektedir.

Lastik Değişimi: Sigortalıya ait aracın üzerindeki lastiklerden birinin / en az ikisinin kullanılamaz hale gelmesi durumunda hizmet sağlayıcı, sigortalının talebine istinaden vaka yerine ekip yönlendirerek araç lastiğinin değişimini gerçekleştirmektedir. Sigortalıya ait araçta yedek lastik olmaması veya lastiğin onarılmasını gerektirecek durumlarda ise araç en yakın servise veya lastikçiye yılda bir defa olmak üzere 1.000 TL limit dahilinde hizmet sağlayıcı tarafından çekilmektedir.

*Ancak tüm parça ve lastik bedelleri sigortalı tarafından karşılanacaktır.

Aracın Kaza Geçirmesi ya da Arızası Durumunda Konaklama veya Seyahat: Aracın kaza geçirmesi veya arızalanması nedeni ile “konaklama” veya “seyahat” teminatlarının sadece bir tanesinden yararlanılabilmektedir. Her iki teminattan aynı anda yararlanılamamaktadır.

Konaklama: Sigortalının ikamet ili dışında gerçekleşen bir kaza ya da arıza sonucu aracın onarımının 48 saatten fazla olması durumunda teminattan yararlanılmaktadır.

Sigortalının kaza veya arızanın meydana geldiği ilde konaklamayı tercih etmesi, ulaşım sağlanamaması, hava veya yol koşullarının uygun olmaması gibi durumlarda hizmet sağlayıcı, kaza veya arızanın meydana geldiği bölgede araçta yolculuk eden azami 5 kişi için ve kişi basına günlük 200 TL limit dahilinde birbirini takip eden azami 3 gece olmak üzere (oda ve kahvaltı) 3 veya 4 yıldızlı bir otelde konaklamasını karşılamaktadır.

Seyahat: Sigortalının ikamet ili dışında gerçeklesen bir kaza veya arıza sonucu aracının 48 saatten fazla hareketsiz kalması durumunda seyahat teminatından yararlanabilmektedir.

Sigortalının seyahatini tamamlanması için gerekli organizasyon hizmet sağlayıcı tarafından organize edilerek ulaşım masrafları belirli limitler dahilinde karışlanmaktadır. Hizmet sağlayıcı ulaşım yönteminin belirlenmesinde aşağıdaki şartları referans almaktadır:

Otobüs Bileti: 500 km'nin altında kalan mesafeler için tek yön bilet,

Uçak Bileti: Gidiş ve varış şehrinde havaalanı var ise 500 km'yi aşan mesafeler için ekonomi sınıfı tek yön uçak bileti.

İkame Araç: Araç kazayı ya da arızayı izleyen 48 saatten daha uzun süre tamir edilmemiş ise sigortalının seyahate devam etmek veya daimî ikametgahına dönebilmek için uygun bir araç kiralamak isterse hizmet sağlayıcı, sigortalıya yılda maksimum 3 defaya kadar, azami 3 gün ile sınırlı olmak sureti ile olay basına azami 500 TL limit dahilinde ekonomi sınıfı ikame araç bedeli ödeyecektir.

Sigortalının ikametgahına geri dönmesi için seyahat ve kiralık araç teminatlarından aynı anda yararlanılamaz.

Yakıt Yardım: Sigortalıya ait aracın yakıtının bitmesi durumunda hizmet sağlayıcı, aracın en yakın benzinciye çekimini yılda azami 1 defa olmak üzere 500 TL limit dahilinde gerçekleştirecektir.

Aracın Emanet ve Muhafazası: Sigortalıya ait aracın arıza veya kaza sonrasında hareketsiz kalması veya çalınması durumunda, aracın tamirinin tamamlanması veya bulunması sonrasında hizmet sağlayıcı aracın emanet ve muhafazasını azami 3 güne kadar sağlamaktadır.

Yol Kenarında Onarım: Aracın arıza nedeni ile hareket edememesi durumunda hizmet sağlayıcı yılda bir defa 1.000 TL limitle, sigortalıya ait aracın yol kenarında onarımı için ilgili aracın yetkili servislerinin bu hizmeti sağlayabilecek teknik koşullara sahip olması şartıyla gerekli organizasyonu yapmaktadır. Aracın hareketsiz bulunduğu yerde yol kenarında onarılabilmesi için ilgili markanın yol yardım aracının 50 km limit dahilindeki yol servis ücreti ve 1 saatlik servis işçilik bedeli hizmet sağlayıcı tarafından karşılanmaktadır.

Araç Muayene Organizasyonu: Sigortalıya ait aracın muayene işleminin ücretli organizasyonudur ve hizmet sadece İstanbul il sınırları içerisinde sağlanmaktadır. Sigortalının hizmet sağlayıcının yönlendirdiği temsilciye vekalet vermesi gerekmektedir.

Araç Muayenesi için gerekli belgeler:

  • Sigortalıya ait aracın ruhsatı
  • Trafik sigortası
  • Geçmiş yıllara ait vergi makbuzları
  • Egzoz emisyon ölçüm pulu
  • Hizmetin sunulacağı adres
  • Sigortalıya acil durumda ulaşılabilecek telefon numaraları
  • İşlemin yapılabilmesi için noterden alınan vekaletname / yetkilendirme

Muayene oluşabilecek ek tutarlar gibi eksikliklerin olması durumunda sigortalı, ilgili maliyetleri temsilciye ödemek şartıyla hizmetten yararlanır. Sigortalının, bu masrafları ödemeyi reddetmesi halinde araç muayene hizmeti verilmemektedir. (Muayene esnasında tespit edilen vergi borcu, egzoz emisyon ölçüm pulu veya trafik sigortası eksiği vb.)

*Temsilciye vekalet verilmesi nedeni ile oluşacak masraflar sigortalıya aittir.

**Sigortalıya ait aracın muayene işleminin yapılması için sigortalının verdiği adrese giderken hizmet iptal edilirse sigortalı, temsilcinin yol ücretini karşılamalıdır.

Araç muayene hizmeti iki ayrı alternatif ile sigortalıya sunulmaktadır:

• Aracın sigortalının belirlediği adresten alınarak muayene sonrasında adrese teslimi,

• Sigortalı ile hizmet sağlayıcı çalışanının muayene istasyonunda randevu günü ve saatinde bir araya gelmesi ve sonrasında aracın sigortalıya teslimi.

Sigortalı tarafından beklenilen gün ve saatte temsilci, aracı teslim alacağı önceden belirlenmiş adreste hazır bulunur.

Araçta gerekli kontrolleri yapar. Sigortalıyı meydana bırakılan değerli eşyalar konusunda uyarır. Temsilci, aracı teslim almadan evvel aracın varsa mevcut hasar durumu le ilgili bir ön ekspertiz yapar. Bulunan hasarlar, teslimat formuna işlenerek araç içinde mevcut kıymetli eşyalarla birlikte sigortalıya imzalatılır.

Temsilci önceden belirtilen saat ve tarihte aracın teslim alınacağı adreste hazır bulunmalı ve sigortalıya belirtilen saatte aracı teslim etmelidir. Gitmeme veya trafiğin yoğun olması, muayene işleminin uzaması, kaza ve arıza gibi koşulların dışında oluşan keyfi gecikmelerden kaynaklanan zararlardan temsilci sorumludur.

Hizmet bitiminde temsilci, sigortalıya aracı teslim eder ve aracın bırakıldığı saati, hizmet öncesi doldurulmuş olan araç teslim formuna kayıt eder. Taraflar karşılıklı olarak hasarsız teslim ibaresi ile birlikte formu imzaladıktan sonra birer nüshasını muhafaza eder.

Aracın bakım eksikliği veya herhangi bir başka nedenle araç muayene onayı için yetersiz bulunması halinde, temsilcinin ve hizmet sağlayıcının hiçbir sorumluluğu yoktur.

Akaryakıt İndirimi

Anlaşmalı benzin istasyonlarında Benzin, Motorin ve LPG için indirim sunulacaktır.

Ütü ve Kuru Temizleme Hizmeti

Sigortalılar, 5 parça ücretsiz olarak ütü ve kuru temizleme hizmetlerinden yararlanma hakkına sahip olacaktır. Sigortalının 1 sene içinde alacağı ütü hizmeti bedeli 500 TL'yi geçemez.

Halı Yıkama

Her bir sigortalı yılda 1 (bir) kez 6 metrekare ücretsiz halı yıkama hakkına sahiptir. Ücretsiz yıkama yapılacak halı cinsi makine halısı olmalıdır. Halı cinsi shaggy, yün, el dokuma, ipek ve burada belirtilmeyen ancak makine cinsi halı dışında kalan tüm talepler indirimli olarak karşılanacaktır. Ücretsiz ve indirimli halı yıkama hizmeti ikamet adresinde bulunan halılar için ve sigortalının poliçede belirttiği adresinden/adresine teslimatta geçerlidir.

Kombi Bakım

Kombi bakım hizmeti ücretsiz olarak yılda 1 kez ve sigortalının ikametgâh adresinde bulunan 1 adet kombi için geçerlidir. Çalışır durumdaki ve garanti süresi bitmiş ev tipi kombiye yapılır. Kombi bakım hizmeti ücretsiz olarak yılda 1 kez Sigortalı’nın poliçe adresinde bulunan 1 adet kombi için geçerlidir.  Kombi bakim hizmeti konut tipi yoğuşmalı yoğuşmasız kombi cihazları için geçerlidir. Bunlar haricindeki bacalı, kazanlı kombiler; merkezi sistem ısıtmalar, şofbenler vb. konut tipi cihazlar haricinde kalan cihazlara bakım işlemi uygulanmaz. Sigortalı’nın konutunda birden fazla kombi olması durumunda, bir kombi ücretsiz bakim hizmetinden yararlanacak olup, diğer kombi için de bakım hizmetinin talep edilmesi durumunda hizmet indirimli sağlanacaktır. 10 yaş ve üzeri cihazlarda arıza durumunda parça tedariki problemi yaşanması öngörülen durumlarda bakım hizmeti sağlanamayabilir. Cihazın konumu nedeniyle servisin bakım işlemini gerçekleştiremeyeceği durumlar (kilitli dolap, yükseklik...vb) Sigortalı’ya bakım hizmeti verilmeyecektir. Randevu talebi sırasında cihazın markası, garanti ve mevcut arızanın olup olmadığı durumu, Asistans Firma çağrı merkezi tarafından sorulacak, Sigortatalı’nın hatalı ya da eksik bilgi vermesinden kaynaklı oluşabilecek memnuniyetsizlikten Asistans Firma sorumlu tutulamaz.

  • Filtre temizliği, yanma beki bakımı ve yanma ayarı yapılır.

48 saat öncesinden iptal bildirimi yapılmayan durumlarda Hizmetten Yararlanacak Müşteri hizmet hakkını kaybedecektir.

Klima Bakım

Klima bakım hizmeti ücretsiz olarak yılda 1 kez ve sigortalının ikamet adresinde bulunan 1 adet klima için geçerli olacaktır. Klima bakım hizmeti garanti süresi bitmiş ve çalışır durumdaki ev/salon tipi klimalar için geçerli olup, bakımda aşağıdaki işlemler yer alır. Klima bakım hizmeti ücretsiz olarak yılda 1 kez ve sigortalının poliçe adresinde bulunan 1 adet klima için geçerlidir. Klima bakım hizmeti cihazın kapak ünitesi açılarak yapılmaktadır, cihazın komple sökülüp yıkanması işlemini kapsamaktadır. Klima bakım hizmeti; mobil, duvar tipi, salon tipi klimalarda geçerlidir. Çalışmayan, kırık, demontene, sanayi tipi cihazlara bakım hizmeti verilmez. Randevu talebi sırasında cihazın markası, garanti ve mevcut arızanın olup olmadığı durumu, Asistans Firma çağrı merkezi tarafından sorulacak, sigortalının hatalı ya da eksik bilgi vermesinden kaynaklı oluşabilecek memnuniyetsizlikten Asistans Firma sorumlu tutulamaz.

  • Filtre temizliği, ısıtma ve soğutma işlemini yapabilme kabiliyeti ölçümü yapılır.

48 saat öncesinden iptal bildirimi yapılmayan durumlarda Hizmetten Yararlanacak Müşteri hizmet hakkını kaybedecektir.

Araç Bakım

Sigortalılar yılda 1 kez ücretsiz olarak, Rot balans ve Araç Check-up hizmetlerinden faydalanacaktır.

Rot Balans Hizmeti: Yılda maksimum 4 lastik için yaptırılabilir.

Araç Check-up: Yılda 1 defa ücretsiz olarak, araçta bulunan fren sistemi, lastikler, motor, ateşleme sistemi, cam suyu & yağ kontrolü, soğutma sistemi, debriyaj, vites kutusu, yakıt sistemi, klima ve akü alanlarındaki kontroller yapılmakta ve sonucu servis tarafından sigortalı ile paylaşılmaktadır.

Klima Bakım: Yılda 1 defa ücretsiz klima temizliği yapılmaktadır. Gaz dolumu kapsam dışıdır.

Lastiklere Nitrojen Gazı Dolumu: Yılda toplam 4 adet lastiğe ücretsiz Nitrojen gazı dolumu yapılmaktadır.

İndirimli Hizmetler: Sigortalılar anlaşmalı kurumlarda, işçilik & lastik alım %25, periyodik bakım %15 ve lastik depolamada %20'ye varan indirimlerle yararlanabilirler.

Araç Yıkama

Anlaşmalı kurumlarda, dış yıkama hizmeti alan tüm sigortalılara, yılda bir defa araç iç yıkama hizmeti ücretsiz olarak sağlanacaktır. Araç yıkama hizmeti dışında, kurumun sunduğu diğer hizmetlerde %40’a varan indirim avantajı sunulacaktır.

İndirimli Araç Kiralama

Anlaşmalı kurumlardan yapılacak araç kiralamalarda indirim imkânı sunulacaktır

Havaalanı Lounge Hizmeti

Farklı havaalanlarında sunulan Lounge hizmetlerinde indirim sunulacaktır. İndirim sunulamaması durumunda ise faturanın %10 tutarı sigortalıya asistans şirket tarafından ödenecektir.

Evden Eve Taşıma

Evden eve nakliyat hizmetlerinde indirim sağlanacaktır.

Mobil Uygulamayı İndir

Mobil Uygulamayı İndir

Online İşlemler

veya

Emeklilik İşlemleri

Mobil Uygulamayı İndir

veya

Emeklilik > Kurumsal

Emeklilik - İş Ortakları

Sigorta İşlemleri

Uygulamayı İndir

veya

Sigorta > İş Ortakları