© 2022 Türkiye Sigorta A.Ş.
Adını gücünden alan; sigortacılığın finans sektörü içindeki payının büyümesine ve sektörün gelişerek, ekonomiye sunduğu katkının artırılmasına öncülük etme; aynı zamanda uluslararası alanda da markalaşma hedefiyle yola çıkan Türkiye Sigorta, ülkesine verdiği sözü sadece ticari faaliyetleri ile değil, sosyal yaşama kattıkları ile de yerine getirmeyi vaat etmektedir.
Türkiye adının verdiği sorumluluk ve geniş kapsama alanı, kurumsal itibar yönetiminin önemli payandalarından olan sosyal sorumluluk ve sponsorluk çalışmaları için de çok çeşitli olasılıklar ve fırsatlar barındırmaktadır.
Bununla birlikte, Türkiye Sigorta’nın içinde yer alacağı her bir projenin kuşkusuz ki kurumun var oluş sebebi, sahip olduğu kültür, benimsediği politikalar ve ilkeler ile uyumlu olması gerekmektedir.
Diğer yandan temel kaynakların yani ‘finansal varlık, zaman ve insan gücü’nün sınırları göz önüne alındığında; sosyal sorumluluk ve sponsorluk alanlarındaki projelerin ülkemizin stratejik öncelikleri ile birlikte Türkiye Sigorta’nın misyonu, vizyonu ve hedeflerine yapacağı katkı boyotu ile de değerlendirilerek seçilmesi; tüm bu kaynakların doğru, etkin ve verimli kullanılması adına önem arz etmektedir.
Bu çerçevede oluşturulan Türkiye Sigorta Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Sponsorluk politikasının esasları, aşağıda detaylandırılmıştır.
Türkiye Sigorta olarak, yayınladığımız Kurumsal Sosyal SorumIuluk ve Sponsorluk politika ve ilkelerimizin tüm Türkiye Sigortalılar ve paydaşlarımız tarafından benimsenmesini ve ilgili alanlardaki uygulamaların bu politika ve ilkelere uygun olarak yürütülmesini gözettiğimizi önemle belirtmek isteriz.
Genel Esaslar:
Türkiye Sigorta,
Ülke perspektifinde;
Sektör perspektifinde;
Türkiye Sigorta, size özel hizmetlerini geliştirmek üzere "Çerez" kullanmaktadır. Sitemizi ziyaret ederek çerez kullanımına onay vermiş olarak kabul edilirsiniz. Detaylı bilgi için Çerez Politikası sayfamızı inceleyebilirsiniz.
veya