© 2022 Türkiye Sigorta A.Ş.
Sizlerden gelen şikayet, öneri ve memnuniyet geri bildirimlerini kurumsal gelişimimizin en temel fırsatlarından birisi olarak kabul eder ve bu inanç ile yaklaşırız.
Bir şikayetiniz olduğunda, şikayetinizi bize aşağıda belirtmiş olduğumuz yöntemlerden birisiyle iletebilirsiniz.
Şikayet talebinizi derhal işleme alır ve konusuna göre sistemimizde kayıt altına alırız.
Talebinizi işleme aldığımıza ilişkin geri dönüş yapar ve memnuniyetiniz için bizden beklentinizi anlamaya çalışırız.
Konusu ne olursa olsun, tüm şikayetlerinizi sizin memnuniyetinizi düşünerek şeffaf ve objektif olarak değerlendirir ve çözüme kavuşturarak sizi bilgilendiririz.
Süreçlerimizi ve hizmet kalitemizi iyileştirmek amacıyla tüm sonuçlanan şikayetlerimizi ve memnuniyet anket skorlarımızı ölçümler, sonuçlanan şikayetlerimiz sayesinde hizmetlerimizin her aşamasını müşteri memnuniyeti odak noktası ile planlar ve buna göre çalışırız.
Türkiye Sigorta, size özel hizmetlerini geliştirmek üzere "Çerez" kullanmaktadır. Sitemizi ziyaret ederek çerez kullanımına onay vermiş olarak kabul edilirsiniz. Detaylı bilgi için Çerez Politikası sayfamızı inceleyebilirsiniz.
veya